Ostin viime perjantaina DVX8751:n ja heti iskivät ongelmat. Poltetut DVD:t eivät ota toimiakseen, vaan soitin heittää Disc Errorin! Outoa on se, että yksi levy toimi ensiyrittämällä kokeilumielessä soittamani pari sekuntia, mutta vuorokautta myöhemmin 2. kerralla sama levy alkoi pätkiä rajusti ja lakkasi toimimasta kokonaan. Parin kymmenen kokeilukerran jälkeen Disc error on ja pysyy. Tavalliset DVD:t toimivat kuten VCD:t ja muut CD:t. Voisi päätellä, että levyt ovat p*kana, mutta tuokin levy toimii moitteetta kaverin halpissoittimessa ja myös toisen kaverin 8751:ssä! Minulla ei toimi. Yritän vielä kokeilla parilla muulla poltetulla, kunhan saan haettua niitä kavereiltani testattavaksi. Firmiksen pitäisi olla suht. uusi tai uusin.
Äkkiseltään tulisi mieleen, että laitteessa olis joku bugi. Varsinkin jos toinen 8751 toistaa levyt, ja siinä on samaa firmis ja muut asetukset samat. Ei muuta kuin liikkeeseen ja uusi tilalle (itse tekisin).
Soitin epäilyttää minuakin. Mitä olen lueskellut, jengillä on levyt toimineet moitteettaa, myös naarmuiset ja vanhemmat. Kaverin soitin on ostettu aiemmin, mutta firmis on päivitetty. Minulla näytti olevan jo valmiiksi uudempi, joten ei siitä pitäisi johtua. En ole nähnyt, että kellään olisi ollut samoja ongelmia 1. firmikselläkään.
[bold]Peto:[/bold] Piti itsekin hieman etsiskellä vastaavaa vikaa, eikä kyllä ole tullut vastaan. Todellakin keskustelujen mukaan on huonokuntoisetkin levyt toimineet, mutta sattuu niitä maanantaipäivän kappaleita aina silloin tälloin. Edit: Olipas sittenkin tässä ketjussa yks tapaus jossa laite heitti disc erroria kaikille levyille. Vaihtoon. [bold]mipaan:[/bold] Harvinaisen hidas toimitus Hobby Hallilta. Olen kyllä itsekin odotellut joskus samaisesta firmasta kännyä lähes kuukauden.
Ittellä on ollut jo 2 viikkoa soitin huollossa tualla Lielahden Veikonkoneessa..et kauanko tuo teksien korjaus vie??
Kaks viikkoa .. aika kauan. Kannattaa kysellä laitteen perään. Jos ei ollu kovin vanha, niin ruveta vaatin uutta tilalle, jos ei pian ilmesty. Itsellä oli 1kk vanha kännykkä Mustassa pörsissä kolme viikkola huollolla. Kun kysyin kahden viikon huollon jälkeen puhelinta niin sanoivat, että jos ei ens viikolla tule niin katotaan mitä tehdään (uusi puhelin). Pistivät vähän huoltoon vauhtia, sillä takaisin oli tullut n. kuukautta minun puhelinta aiemmin huoltoon menneitä laitteita.
Juu. No jos ei se yhden kk sisässä tuu niin sit meen kyl visiitille. Mut joku mielestäni sano että ne teksit hajois kaikilla ja se korjaantuis firmispäivityksellä.
Kyllä, toisena osapuolena. mitä siitä? Ainakaan itsellä ei ole tekstit hajonneet (sain jopa katsottua leffan tekstien kanssa). Huoltohan korjaa laitteet siinä järjestyksessä kun ne sinne tulee.
Tekstien hajoaminen oli ainakin alkuperäisillä DVD-leffoilla. DivX:ssä ei ole ollut tuollaista vikaa. Vai oliko sinulla? [bold]Edit[/bold] Jos oli, niin anteeksi väärä tuomio (muokattu) tulipa luettua huonosti. sinähän sanoit ettei divx-tekstit hajoo, sorry!) [bold]Edit 2[/bold] Vielä lainaus omilta kotisivuilta koskien LG DVX8851:stä: DVD Päivitetty 5.5.2005 AfterDawnin keskustelussa on todettu alkuperäisiä DVD-elokuvia katsottaessa tekstien hajoamista. Uuden firmwaren päivittäminen koneeseen on korjannut kokonaan tai osittain tämän ongelman. Joissain tapauksissa on tekstit vielä hajonneet päivityksen jälkeenkin mutta ei niin usein kuin ennen firmwaren päivitystä. Nyt kun sain katsottua yhden elokuvankin jossa piti tekstejä käyttää en havainnut tekstien hajoamista (sisällä tuo Softpedian firmis), enkä huomannut milloin layer vaihtui (kannen mukaan piti olla DL-DVD).
Varmasti. Takuuhuollolla tahtoo vain aina kestää helpotkin työt. Ja voihan siinä laitteessa olla jotain kunnolla viallakin.
No miks te nyt sitä takuu huoltoon viette ku saatte hoidettua ihan hyvin kotonaki, nopeammin ja paremmin. Asentakaa tuo päivitys missä on isommat tekstitki niin poistuu yks vika.
Sorry vaan, mut jos et huomannut, niin laite on jo huollossa. Muuten kyllä kannattas päivittää ... vai?
Asensin ton temin muokkaaman firmiksen.. Kuva näkyy yhä mustavalkoisena?? miks? vai pitäiskö mun vaihtaa jotain asetuksista?
Asenna firmis uudestaan. Mulla oli kans sama vika, osa aveista näky mustavalkosina. Asenna se uudestaan samalla tavalla, mun kohdalla ainaki vika korjaantu sillä. Koita vaikka varmuudeks vielä kolmaski kerta jos ei onnistu.
liittyyköhän se jotenki tohon ku mul on se päivitys CD-RW levyllä? :? En vaa viittis tuhlata tollaseen CD-R levyä ku mul ei oo niitä montaa xD vaik ei ne kyl oikeestaan mitää maksa.. Oliks sulla muuten, hape, toi temin muokkaama "isompi tekstitys" firmis?