Heip! saisko millään näkymään wmv videoita ko laitteessa? kokeilin nimetä tiedoston wma:ksi mutta soitin meni jumiin? tietsikassa toimii moinen kikka, helpottais meinaan kaapaus asioissa ja tiedoston koko ois kivan pieni, muilla tiedostomuodoilla on aina äänien kanssa ongelmia?voisko Temi firmikselle tehdä jotain vai onko toi jo rauta pohjainen juttu?
Joo se kikka onnistuu tietokoneella sen takia ku kone osaa kokeilla kaikkia mahdollisia keinoja toistaa se tiedosto, koska tietokone osaa toistaa wmv:tä, se osaa toistaa myös väärin nimetyn wmv:n. Ainut keino on uudelleen koodaus esim. tmpencillä. Ei oo vaikeata mutta vähän hidasta jos on pitkiä pätkiä.
Juu tänään vein soittimeni huoltoon (LG DVX8751) ja sanoivat vaan et firmis tulee sit vaan jos se kuuluu korjaukseen (Syynä huoltoon oli et tekstit hajoaa DVD leffoissa) Onko muilla ollut vastaavaa vikaa??
Aivan, hakua käyttäen olisi tuo ongelma löytynyt tästä keskustelusta. Firmwaren päivitys on todellakin tuonut apua tekstien hajoamiseen, joissain tapauksissa on tekstit päivityksenkin jälkeen hajonneet, muttei niin usein kuin ennen päivitystä.
Tuli ostettua LG 8951. Kun laitoin sen scartilla TV:hen, kuva oli vihertävä...Ja jossain vaiheessa siihen tuli vielä kaksi kuvaa rinnan. Sitten sain vahingossa toisen kuvan pois ja lopulta kun laitoin ruksin rgb kohtaan asetuksissa, tuli oikeat väritkin. Pelasi pari päivää, vaikkakaan ei ei tunnistanut monia avi- tai mpeg -tiedostoja. Yhdet avi-tiedostot, jotka näkyi ekana päivä, ei en näy. Miksi ei tunnista niitä enää, jos ne aiemmin näkyi?? Pitäisikö näkyä kaikki poltetut avi:t? Nyt tänään, kun painoin Stop, meni taas kaikki vihreäksi ja kaksi kuvaa rinnan. No sain asetuksista korjattua, Progressive scan pois. Mutta se meni siis itsestään päälle!! Onkohan laitteessa vikaa?
Toisto riippuu kait siitä tukeeko laite koodekkia jolla leffa on koodattu (olipas selkeää). Itsellä ainakin on kaikki *.avi :t toiminu. Seassa on ollu DivX ja Xvid koodattuja leffoja. Heti viestiketjun ensimmäisessä viestissä on kerrottu tuetut koodekit. Asetusten sekoaminen ainakin minun mielestäni on jonkin sortin bugi, et kannattais huollattaa. Ei oma 8851 ainakaan ole mitään sellaista sekoillut.
Löysitkö mitään seeker* millä niitä tekstityksiä sais nostettua pirskules kun puuttuu puolet toisen rivin kirjaimista muuten toimii hyvin päivityksen jälkeen.
En ole itse ainkaan löytänyt tekstien nostoon mitään keinoa. Itseä ei kylläkään juuri häiritse vaikka toisen tekstitys rivin kirjaimet eivät näy kokonaan. Ongelmaa ei ole kaikissa leffoissa riippuu ilmeisesti leffan kuva suhteesta.. Mutta oishan se hyvä jos niitä sais nostettua.
Hobbyhallilla on todella hidas palvelu! Tilasin lg:n dvd-soittimen jo viime viikon maanantaina eikä vieläkään ole näkynyt pakettia! Viime perjentaina sanoivat, että kyllä se alkuviikosta tulee...ja pah!
Voiko muuten toi firmis-päivitys vaikuttaa jotenki joidenki leffojen toimivuuteen esim. äänet ei toimi normaalisti tai kuva pätkii vai onko vika vain videoissa?? tietokoneella näkyy ihan normaalisti... mulla on käytössä toi uusin muunneltu firmis.
Ainakaan periaatteessa ei pitäisi vaikuttaa mihinkään muuhun. Tuossa firmiksessähän on vain yhden tyyppisiin kirjaimiin vaihdettu isommat, skandit sisältävät, kirjaimet tilalle. Itsellä ei ainakaan ole ollut mitän vastaavaa ongelmaa. Kerran laite kyllä kadotti DivX:n tekstit taaksepäin kelatessa. piti käyttää laite sammuksissa jotta sai ne takaisin
Siis ku mä latasin netistä ton pakatun jutun mis oli ne firmis päivitykset ja nää ni kuuluuks ne kaikki polttaa ny levylle? vai vaan toi firmwares kansio? vai millai noi siihen koneeseen asennetan? xD mä oon vähä pällimpi näis jutuis ku en oo kauheesti seuraillu..