1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG DVX 8751

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi anttijm 13.11.2004.

1. pessomar

pessomar Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Lähtee laite lauantaina huoltokierrokselle, jos digitaalipiirit on kehnona. Koetin kattella Matrix Reloadedia ja koko leffa puuroa äänen osalta. Analogisena menee ok ilman pätkintää. Myös Dolby Digital trailerit on yleensä puuroa. Ei taida hanskata tuo komponentti runsasta tavaravirtaa....

Toivotaan, ettei jää vuosiksi kiertämään... olisi ollut jossakin philipsin vastaava laite samaan hintaan.:(

2.  
  3. ekko

ekko Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    oletteko muuten pohtineet raukeaako laitteen takuu, jos suorittaa firmware-päivityksen itse (virallisen tai modatun)? laitteessahan on mukavat 2 vuotta takuuta..

4. jethro1

jethro1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei oo tietoo, mut eipä tää soitin niin paljoo maksa etteikö vois toista ostaa jos hajoo ja ei mee takuuseee.... tolla temin modatulla firmiksellä on muuten paljon mukavampi katella leffoja... suosittelen!!!!

5. xiun

xiun Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ekko ainakin allekirjoittanut sai vaihdettua laitteen (8561) uuteen vaikka firmis oli päivitetty itse (tosin oli virallinen firmis enkä maininnut asiasta yhtään mitään). Suoritin vaihdon suoraan Citymarketissa. Menin laitteen kanssa sinne ja sanoin että kuva on täyttä paskaa. Antoivat mukisematta uuden laitteen.

6. Tuoppi7

Tuoppi7 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Haluan vain ilmaista kuinka tyytyväinen olen lg dvx 8951-soittimeeni!Ihmetellen olen seurannut keskustelua tekstien "hajoamisista" normaali dvd-leffoja katsoessa, minulla ei 6:n vuokra-leffan ja yhden osto-leffan jälkeen ole moista vielä esiintynyt.
    Avitkin ovat toimineet teksteineen jok'ikinen,kun on muistanut konvertoida ne srt:ksi ja tehdä sen unpack bitstream-häsäkän.En ole vielä uskaltanut kokasta mitään firmistä,kun laite muutenkin toimii ja minua ei niin fonttikoon pienuus häirtse.Suosittelen lämpimästi!!

7. oemsucks

oemsucks Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itellä pari viikko vanha dvx8951.. tekstit hajos pahasti.. täältä saadusta linkistä latasin firmiksen ja nyt pelittää mainiosti!! divx-leffat pyöriny koko ajan ilman ongelmia! loistava soitin on! suosittelen!

8. ekko

ekko Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo. mulla on kans versio 8951 ja tekstitys hajoaa dvd:llä. yleensä ottaen muut toimii hyvin, paitsi eräät divx:t kuva pätkii ja eräissä ei kuulu ääntä ollenkaan. voi olla packedstream versioita?? toivottavasti päivitys korjaa tilanteen. jos ei, niin joutuu vaihtaa varmaan jonkin piirin koneesta joka menee varmaan takuuseen.

9. pessomar

pessomar Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vein koneen huoltoon, kun digitaaliäänet heitti vahvistimessa säröksi. Kysyin samalla tuosta firmispäivityksestä. Totesivat liikkeessä (Hyvinkään Tekniset) että niin kauan kun on softa eli cd:ltä ladattava ei mene takuu katki, koska ei ole räplännyt konetta fyysisesti.
    Tuosta digiäänestä.... vahvistimessa on näytössä sellainen oranssi teksti prologic, joka tavallisesti on päällä, kun Dolby Digital-ääniä ajaa läpi. Mulla se välkky koko ajan, esim. kun katselin Matrix Reloadedia. Tulkitsin tuon siten, että DVX8951 ei toimi noilta osin kunnolla ja vein huoltoon.

10. notanerd

notanerd Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin pari viikkoa sitten tuon LG 8751:n koska sen piti toistaa MPEG-4 tiedostoja, joita videokamerani (SANYO Xacti) tekee. Mutta enpä saa niitä näkymään, laite ilmoittaa että disk error. mpeg näkyy kyllä jos konvertoin SANYOsta downloadatut tiedostot U-lead Photoexpressillä, mutta ei siis tuo MP4-formaatti joka tulee suoraan videokamerasta. Poltin CD:n Nerolla, datadiskin siis, formatoinnit ja finalizingit pitäis olla ok. Missä siis vika? Avi-tiedostot ei myöskään näy, mutta niitä laite sentään yrittää toistaa eikä valita disk erroria.
    Olen ihan aloittelija, eli jos joku ystävällisesti voisi rautalangasta vääntää jotain vinkkiä olisin kiitollinen.

11. ram77man

ram77man Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    notanerd: Ookko avannu tollasen pätkän G-Spottiin? Mitä tietoja se antaa?

Luulen, et Sanyo käyttää koodekkia, jota LG ei osaa purkaa. MPEG-4-formaatteja on kuitenkin useampia...

12. notanerd

notanerd Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    G Spot ??? olen siis todellakin aloittelija, tuo ei sano minulle mitään. mikä se on ja mistä sen saan jos se ei kuulu PC.n vakiovarusteisiin. kiitos!

13. RistoE

RistoE Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    gspot: www.headbands.com/gspot/

14. temi

temi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi muokattu: 23.03.2005
  15. notanerd

notanerd Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tiedostot on .MP4 muotoisia, vaikka kameraa markkinoidaan MPEG-4 kamerana. Mikä ero noilla formaateilla sitten on? Luulin että kyse on silti samasta.
    mpeg näkyy ihan ok, mutta kai silti siinä voi olla vikaa jos avi ei näy?
    MPEG-4 tai MP4 olisi siitä hyvä että tiedostokoko on tosi pieni mihin tahansa muuhun verrattuna, eikä tarvitsisi konvertoida niitä ensin, jos homma vaan toimisi.

16. temi

temi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tai oikeastaan MP4 tiedosto kuuluu MPEG4 kategoriaan
    mutta se ainakaan toimi kaikilla soittimilla.
    Ehkä Ongelmana on tiedostopääte tai soitin ei muuten
    ymmärrä kyseistä tiedostoa (ei tarvittavaa kodekkia).

Monet tietokoneen soittimista ei osaa soittaa
    MP4-tiedostoja (Minulla ei toimi omalla koneella
    kuin Quick Time playerillä)

Löysin tuollasen sivun formaateista
    http://members.tiscali.fi/firemegaboys/media/tyyppilista.htm

Edit.
    Testasin MP4-tiedostoja ProCaster 002:ssa
    ja eivät toimineet siinä

Viimeksi muokattu: 23.03.2005
  17. notanerd

notanerd Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitoksia vastauksesta. Tuo kodekki vielä: voiko sen siis asentaa LG-soittimeen? Miten? Nämä MP-4 tai MPEG-4 tiedostot toimii siis PC:llä ihan hyvin, mutta vain Quick Timessa.

18. Krea

Krea Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mp4 on mobiilicodec, mpeg2:sta väännetty tiukempi pakkaus pää-asiassa tarkoitettu mobiililaitteille kuten kamerat, puhelimet, PDA laitteet. Päätteenä voi myös olla 3gp mp4 päätteen sijaan.

Tätä ei normi PC playereistäkään tue kuin QuickTime ja realplayer, eli olet aika pitkälti kusessa jos yrität saada LG:n soittimessa niitä pyörimään. Uusia codeceja ei tuohon playeriin pysty asentamaan, ainoa vaihtoehto on kääntää nuo videoclipit uudelleen PC:llä, vaikka xvid avi:ksi.

19. temi

temi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Soittimeen kodekkia ei pysty asentamaan.
    Tietokoneessa toimii niissä soittimissa, jossa on MP4 tuki

20. NorppaMan

NorppaMan Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tervehdys!

Mites se softaversio saatiin tarkastettua (rautalankamalli)?

Mikä mahtaa olla viimeisin paras/toimivin versio firmwaresta.

Kiitokset!

21. kikkelisk

kikkelisk Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voisiko joku kertoa mulle ohjeet koska alan olemaan todella epätoivoinen ! Olisin valtaisan kiitollinen !

Mulla on toi 8951 malli ja alkuperäiset dvd-levyt toimii hyvin. OK. Mutta kun otan vaikka netistä dvdrip leffan niin miten mun se pitää polttaa levylle ? Mitä ohjelmia tarvin? Pitääkö elokuva pakata jotenkin ? Onnistun kyllä polttamaan leffan levylle ihan tekemällä "datalevyn" ilman mitää muutoksia elokuvaan, mutta silloin kuva on tod. huono. Kuvassa on silloin kuin pieniä neliöitä. OUTOA. Élokuvat eivät pätki. Olen koittanut poistaa packed bitsreamiäkin tuloksetta !

AUTTAKAA MUA TÄSSÄ ! KIITOS !

Jaa tämä sivu