1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG 32LH2000 mielipiteitä/kokemuksia

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi eskimoe 12.08.2009.

  1. eskimoe

    eskimoe Member

    Liittynyt:
    04.05.2009
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyseisen television tilasin verkkokaupasta ja koska toimitusaika on vielä suhteellisen pitkä niin ajattelin kysäistä olisiko kenelläkään kokemuksia laitteesta. Eri sivustojen käyttäjäarviot ovat ainakin olleet positiivisia.
     
  2.  
  3. BigLamont

    BigLamont Guest

    Suunnittelin tilaavani kyseisen telkkarin, viittitkö hiukan kertoo onko ostamisen arvoinen? Tällä hetkellä verkkokaupassa 399 euroa.
     
  4. eskimoe

    eskimoe Member

    Liittynyt:
    04.05.2009
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Telkkari on nyt ollu parisen viikkoa käytössä ja on kyllä hintaansa nähden(369e silloin) aivan loistava töllö. Itse olen käyttänyt sitä leffojen katseluun ja pelaamiseen pc:llä sekä xbox 360:llä. Varsinkin 720p laatuset videot ja hdmi:n kautta pc:llä (+ 360 ohjaimella) pelatut pelit näyttää tosi hyviltä. Myös boxilla peluuseen se sopii hyvin. Vakiokajareden laadusta ei ole paljon kokemusta koska käytän omaa äänentoistoa mutta ainakin ääntä niistä lähtee yllättävän paljon. Ainoana miinus on 1 kuollut pikseli, jonka löysin vasta kun työnsin naaman lähes töllöön kiinni ja jota ei siis normikatseluetäisyydeltä edes huomaa..
     
  5. kili_7

    kili_7 Member

    Liittynyt:
    12.12.2006
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Iha tosi hyvä on ollut! Ite oon edelleenkin tyytyväinen mitä tuo on nyt melkein jo vuoden tässä makkarissa törötellyt! :D USB:nkin sain toimimaan niin että siihen voi liittää esim ulkoisen kovalevyn ja sitä kautta katsomaan leffoja valokuvia ja muusiikkia kuuntelemaan! Tyhmää että LG:n tyypit on ominaisuuden postaneet käytöstä kun se on mahdollista muutaman pienen kikkailun avulla ;D Ja tällä pystyy vielä katsomaan .mkw tiedostoja + .sub ja .srt tekstitykset toimivat täydellisesti ja niitä voi vielä synkronoida tv:llä! Siis tää on niin BANG FOR THE BUG ostos! Enemmän kun tyytyväinen olen ollut... Katselukulma vain on hieman suppea (se nyt on selvää tän hintaluokan laitteessa).
     

Jaa tämä sivu