1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Levyn poltto ongelma

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi nipazzer 24.07.2012.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. nipazzer

    nipazzer Regular member

    Liittynyt:
    27.06.2011
    Viestejä:
    120
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moro. Olen joskus aikoja sitten poltellut musiikkilevyjä WindowsMediaPlayerillä jolloin toimi aivan hyvin levyt ei mitään ongelmia, nyt kun kokeilin pienen tauon jälkeen polttaa normaalisti ilman mitään virhesanomia yms mutta kun levyn iskee soittimeen ei levyltä löydy mitään, toinen soitin vain ilmoittaa lukevansa levyä loputtomiin ja toinen ilmoittaa että levyä ei voi toistaa. Kyseessä siis TDK CR-R levyt millä aikaisemminkin olen hoitanut poltot.

    Latailin tuossa sitten CDburnerXP:n ja tein saman homman, poltti aivan normaalisti mutta eipä vaan soi levy kuitenkaan.. Kokeiltu yli 5 levyllä epätoivoisesti ja en ymmärrä mikä menee pieleen. Levyasema ei ole rikki sillä kuvien siirto levylle mm onnistuu kyllä ja biisitkin ilmoittaa kyllä polttaneensa vaikka ei kuitenkaan sitten toimi..

    Testattu 3 eri soittimella 5 eri levyllä 2 eri ohjelmalla, mikä tässä nyt voisi mättää?

    HUOM. huomasin juuri tässä samalla kun kirjoitin että levy jolle juuri poltin onkin nyt CDburnerin mukaan TYHJÄ? elikkä 702mt/702mt vapaana..

    EDIT: Elikkä kokeilin tuossa äsken taas WMP tehdä sen ja polton jälkeen ilmoitti että löytyi levy mikä ei tyhjä painoin toista levy ja biisi tuli siihen nimineen päivineen mutta mitään ei kuulunut ja jos yritin kelata niin jumitti.. otin levyn ulos, pistin takaisin ja kappas, levy oli tyhjä. Tein siis polton muodossa: CD-äänilevy (datalevyä olen kokeillut ei toimi yhtään sen paremmin)

    JA LISÄÄ: Tällä kertaa sitten ei enään edes hyväksy ainakaan tuota kyseistä levyä, eli isken asemaan ja sylkee levyn n 10sekunnin päästä ulos asemasta... Alkaa kyrpiä pikkuhiljaa..
     
    Viimeksi muokattu: 24.07.2012
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu