Levyt olivat seurantakoodin mukaan Birminghamin ulkomaanterminaalissa lähdössä suomeen päin joten varmaanki alkuviikosta ovat mulla kotona. Hanski58, Millenium, Helios, Palicca, Triger, Towelie, Jpsn, Flubbis, Ajs, Skates ! Yhteystietoja tännepäin -> ****@jippii.fi
ahh just hyvin tulee nuo levyt kun asemankin juuri ostin toshiban se halpis aseman retaili + 20 levyy 200eetua
Taitavat levyt toimia, ainakin nuo 1x:t pelittivät. Jos joku jättää ostamatta, niin voin ostella vähän lisääkin.
Itse en tarroja kiekkoihin liimailisi... ne saattavat aiheuttaa onkelmia toiston kanssa. Riippuu dvd-soittimesta, kuinka herkkä se on levyn tärinälle.
Laita tiedot tuohon mailiin *****@suomi24.fi niin lähetän postiennakolla. Tarrat ovat hyvällä liimalla eivätkä irtoa. Soitto-ongelmia en ole havainnut ainakaan Sonylla.
Pastor: Paljonko sulla on niitä sitten jäljellä ja paljonko ne tulevat maksamaan toimitettuna meikäläiselle? Olisin kiinnostunut ostamaan..
To Pehmis! Pistä tiedot tuonne mun osoitteeseen 23 may 2003 4:32 niin ilmoitan ja hinnan näet aikaisemmista jutuista.
Pastor. laita ne levyt kiertoon vaan jos halukkaita löytyy, multa kajahti dvd-asema ja uuden saaminen tuntuu kestävän (ei ole kun viikko odotettu vasta).