1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Levyjen yhteishankinta Englannista

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Millenium 13.05.2003.

  1. Millenium

    Millenium Guest

    Pastor ohoi!


    Tulen mukaan 50 kiekon voimalla.
     
  2.  
  3. helios

    helios Guest

    Joo, kyllähän saisin noita laukkuja kotimaasta. Tietääpähän ainakin mitä ostaa, nuo Caselogicit ovat hyviä. :)

    50-100 levyä kun saisi niin Hieno Juttu(tm).
     
  4. triger

    triger Guest

    mulle kanssa 100 kpl levyjä jos hinta on vaan järkevä
     
  5. pastor

    pastor Guest

    Tuubille Datasafe's "Datawrite" Classic 2x Speed - 4.7GB DVD-R (25 kpl) jäisi hintaa kotia toimitettuna 52€, sisältää kaikki kulut. Vieläkö Hanski85, Millenium, Helios, Palicca, Triger, Towelie, Jpsn, Flubbis ovat mukana ?
     
  6. towelie

    towelie Regular member

    Liittynyt:
    06.05.2003
    Viestejä:
    251
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eli about 2 €/levy ei paha eli mukana ollaan edelleen sillä 50 levyllä
     
  7. ajs

    ajs Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2002
    Viestejä:
    882
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    pastor:
    Jos vielä pakettiin mahtuu, niin lähtisin mukaan 25 kpl tilauksella.
     
  8. skates

    skates Guest

    Jos kelpaa mukaan niin kiinnostais ottaa 25 kpl noita datawriten levyjä =)
     
  9. Jantunen

    Jantunen Member

    Liittynyt:
    19.05.2003
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Enpä voi suositella ulkomailta tilausta. Itse olen tilannut kaksi kertaa. Toisella kerralla postikulut olivat sadasta levystä 47 euroa. (Piti olla 24). Toisella kerralla paketissa oli 20 levyä vähemmän kuin piti.
    Itse tilasin juuri 100 levyä Digitestistä Turusta. Puh. 040-8711861 Datawrite 2x speed 260e/100kpl. Postikulut olivat 8e. 1x speed ja 4x speed levyjen hinta on kuulemma 220 ja 350e/100kpl. Nyt kylläkin löytyi vain 2-nopeuksisia.
     
  10. Millenium

    Millenium Guest

    Mukana ollaan edelleen 50 kiekolla. Hinta vaikuttaa kohtuulliselta. Milloin ajattelit laittaa tilauksen sisään?
     
  11. pastor

    pastor Guest

    Laitan tilauksen meneen tänään klo 14.00 mennessä. Jantunen! Olen tilannut montakin kertaa tuolta Digipromosta ja ei mitään ongelmia ja kulut olleet niinkuin tilattaessa, ehkä kannatta miettiä ja kysellä mistä tilaa.
     
  12. palicca

    palicca Member

    Liittynyt:
    14.01.2003
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Paljonko meinaat tilata? MIllä periaatteella?
    Rahat tilille ennen tilausta vai että myyt sitten
    jälkeenpäin kaikkine kuluineen?
     
  13. Millenium

    Millenium Guest

    Hieno juttu. Meneekö vaikeaksi, jos tilaat aiemman tilaukseni lisäksi myös +R kiekkoja 50 kpl videolaitettani varten? Mailisi olisi hyvä saada osoitetietojen lähettämistä varten.
     
  14. helios

    helios Guest

    Mukana, mutta otankin 25. En nyt uskalla laittaa sataa euroa levyihin joiden toimivuudesta Necin kanssa ei ole täysiä takeita. Tuo Polarpandan testipaketti voisi hiukan valaista asiaa, siinä kun on 1x levy mukana, mutta ei se kyllä kahdeksi ehdi. :)

    Eli siis tämä: Datasafe's "Datawrite" Classic 2x Speed - 4.7GB DVD-R (25 kpl)
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 20.05.2003
  15. palicca

    palicca Member

    Liittynyt:
    14.01.2003
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noiden levyjen pitäisi helios joidenkin lähteiden mukaan toimia Nec:ssä. Itse tilasin aseman tänään. Oli siinä etsiminen että löytyi. Kaikilla oli joko loppuunmyyty tai ei vielä varastossa. Onneksi tärppäsi vielä! Tilasin samalla pari testilevyä muuten siihen mukaan, jotta saadaan listaa kasvatettua. Uskaltaisikohan noita samoja levyjä ottaa itsekin? 25kpl ei olisi kyllä paha. Saisihan ne sitten myytyä poiskin, jos ei toimi....
     
  16. pastor

    pastor Guest

    Mitä merkkiä Millenium tarvis siitä + sarjasta?
     
  17. Millenium

    Millenium Guest

    Ei merkillä väliä kunhan ovat edullisia. Kiitos etukäteen vaivannäöstä.
     
  18. pastor

    pastor Guest

    Pistin tilauksen meneen ja laitoin myös 50kpl NEW Datawrite Gen.2 - 4.7GB (240min) DVD+R Media levyjä tilaukseen, olivat £24.99/25kpl tuubi. Ilmoittelen täs myöhemmin mihin osoitteeseen haluan yhteystiedot.
     
  19. Millenium

    Millenium Guest

    Hyvä juttu. Kohta päästään polttamaan oikein urakalla edullisia levyjä.

    Tarrat levyihin saatte mun kautta mikäli kiinnostaa. Esim. A4 (sisältää kaksi tarra) 50 arkin erissä hintaan 20 euroa. 100 arkkia 30 euroa + pmm.
     
  20. palicca

    palicca Member

    Liittynyt:
    14.01.2003
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minkä verran siis yhteensä tilasit ja mitä?
     
  21. pastor

    pastor Guest

    Datasafe's "Datawrite" Classic 2x Speed - 4.7GB DVD-R. Näitä tulee sen verran mitä tilasitte ja 50kpl noita plussa-leirin levyjä. Tilaajat on mulla ylhäällä ja jokainenhan näkee näistä sivuista mitä on tilannut. Hanski58 50kpl, mutta kannet ei sopinut mukaan, tulee vain levyjä tällä kertaa.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 20.05.2003

Jaa tämä sivu