No se "kotelot kaupan päälle" oli kuulemma ollut kesätarjous. Nyt ne maksavat 80c. Itse tilasin sieltä Pioneerin A06 aseman 249 euroon ja Arita nelinopeus +R levyjä 2,90 euroa kappale...
Aivan. Taidan itsekin siirtyä Pioneerin asemaan koska siinä toimivat "kaikki" levyt. Pioneerilla voisi poltella halpoja 1 nopeuslevyjä, joita saa Suomestakin n. puoleentoista euroon. Tämä NEC ND 1300 tuhoaa yleensä 1-nopeuslevyt, koskaa polttaa ne 2xnopeudella.
Makke, mathias37 onko kummallakaan kuittia noista digishopin ostoksista ? vai oletteko yksi ja sama henkilö ?
[bold]NEC ND 1300 tuhoaa yleensä 1-nopeuslevyt, koskaa polttaa ne 2xnopeudella.[/bold] Ettei kumminkin olis se käyttäjä ite se tuhoaja Mä olen ~30 kpl 1x levyjä polttanu, jotka (juhuu!) asema polttaa 2x, 1 susi omaa tyhmyyttäni. Kertoisitko miten kyseinen asema muka tuhoaa levysi? Mitä levyjä käytät?
Totkai on kuitti ostoksistani. Niin 1-nopeuslevyt on "tarkoitettu" poltettavaksi 1xnopeudella. NEC ND-1300 kuitenkin polttaa levyt 2xnopeudella. 1-nopeuslevyistä minulla on kokemusta ainoastaan Eurodigin valmistamista levyistä. Olen polttanut ko. levyjä n. 25 kpl. ja 50% on ollut toimimattomia. 4xlevyt ovat toimineet huomattavasti paremmin. 01ne levyt toimivat "yleensä" jos polttaa ne 4x nopeudella. Jos polttaa ne 2xnopeudella niin kaikki ovat toimineet (200 levyn otos). DVD-netin testeistä voi päätellä, että Pioneerin asemassa toimivat kaikki levyt, Necissä ei...
pioneerin asemassa toimivat mielestäsi kaikki 1*levyt, kun ne polttaa 1*nopeudella. nec pilaa 1* levyt kun polttaa 4*????? joten se on huonompi????? Olen poltellut nec 1300 yli 100 1*kiekkoa, 2* nopeudella. 2 lasin alusta on tullut kun ne oli bulqBUGEJA, niitä ei kärsi poltaa tappiin saakka aina. Esim datawriten yellow classic:kkeja olen poltellut YLI 100 ja kaikki aivan täyteen. yhtään hutia ei ole tullut! Vaihdat piooneerin ja polttelet samoja kiekkoja 1X nopeudella kuin necillä 2x ja vaihdat mielestäsi parempaan? Onnea matkaan!
mitenhän poltat Necin asemalla 4x nopeudella, kun aseman max. on 2.4x? Oon toukkamanin kans samoilla linjoilla eli levyinä Datawrite/Datasafe Classic "Yellow" ja 1 huti, kuten mainitsin, oma moka täysin. Yleensä täyteen asti kans käryttelen ja [bold]Pioneer[/bold] toistaa kaikki levyt tyytyväisenä ilman ongelmia, kuten myös XSvcd/XVcd/SVcd/XSvcd, älä hyvää soitinta moiti )
Tarkoitukseni ei ollut moittia pioneeria, vaan järjetöntä vaihtoa nec:istä pioneeriin, jos tietoisesti tuhoa levyt ja ainoa vaihdon syy on hutien polttaminen. Datawriten yellow:t on halpoja kiekkoja ja ainakin minun ystävä piirissäni toimineet kaikissa stand-aloneissakin. 2Xpoltto onnistuu poikkeuksetta tappiin ja levyt on markkinoitten halvimpia lukuunottamatta bulgBUGEJA. Joten noilla esitiedoilla aseman vaihto pioneeriin ei vaan mahdu minun järkeeni. En sitä väitä, että pioneerissa olisi mitään vikaa, vaan en vaan ymmärrä tuota vaihto halukkuutta noilla ajatuksilla.
Täytyy kyllä yhtyä tuohon että Pioneer 106 kyllä hakkaa NEC:n kun puhutaan halpis levyille poltosta. Sillä palaa ihan ok laadulla nekin levyt jotka eivät NEC:ssä pala kirveelläkään ilman pikselöitymistä...