lentsu siis se kotimainen sarja joita oli kai 3 osaa. se räkätautisten riivaama kotimainen sarja onko se elokuvanakin?
joo mulla on kaikki lentsut nauhalla, tuli telkkarista joku 10-15 vuotta sitten? no suurin piirtein. täällä lahdessa jos jonkun levyn (esim. musa) haluaa ja sitä ei ole kirjastossa niin todennäköisesti kirjasto tilaa sen kun pyytää, ainakin mulle on tilannut kaikki mitä olen pyytänyt. sama pätee dvd-tallenteisiin jos pyydän että he tilaavat lentsun (jos saatavilla) niin todennäköisesti he tilaavat sen. tosin jos se on vhs-nauhalla en usko että he tilaavat vhs-materiaalia. mutta kirjastoilla on ns. kaukolainaus se maksaa 5 euroa ainakin täällä lahdessa) eli he tilaavat materiaalin jostakin muualta lainauksesi ajaksi ja palauttavat sen sitten esim. helsinkiin (kirjastoon) mene pääkirjastoon ja tiedustele lentsua ja jos se löytyy niin he tilaavat sen kenties.
Mee tuolta toivomaan sitä kun kerran näyttää olevan listalla. http://www.dvdkotelo.com/toivo2.php Ties vaikka joskus julkaisisivat sen dvd:nä
kirjoita googleen VEIKKO HUOVISEN LENTSU siellä se maksaa ylen tallennemyynnissä 55 euroa vhs- nauhana. lisäksi siellä on muutakin asiaa veikko huovisen lentsusta.
valitettavasti minulla ei ole oikeuksia levittää kyseistä lentsua. ylen hinta on kyllä tolkuton (55 e) mutta se on vhs- kasettina kirjastoissa.