1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Lenovo 505s

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi kandalf 03.03.2015.

  1. kandalf

    kandalf Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2011
    Viestejä:
    175
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moi mulla on tollaisesta kannettavasta tietokoneesta särkynyt näyttö , näyttöön on tullut vasempaan yläkulmaan painautuma ja nyt sen takia näytössä värit sekaisin ja välillä ei pelaa ollenkaan.
    Missähän ois halvin tommoinen näyttö korjuuttaa ja paljonkohan tommoisen korjuu tulis maksamaan ja oisko ton näytön korjuu\vaihto itse mitenkä vaikea operaatio.
     
  2.  
  3. VAIO98

    VAIO98 Member

    Liittynyt:
    13.05.2013
    Viestejä:
    73
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    18
    Näytön voi korjuuttaa jossain liikkeessä, mutta sen pitäis pystyä itsekin aika helposti vaihtaa. Ostat vain jostain uuden näytön esim. eBay:stä. Ja netistä löytyy ohjeita. Mutta jos tuntuu, että et ole varma niin aika kohtuu hintaan saa korjuutettua varmaan jossain liikkeessä.
     
  4. Kop1

    Kop1 Newbie

    Liittynyt:
    14.09.2015
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Pistän viestin tänne niin ei tartte uutta viestiketjua avata, eli mulla olisi Lenovon Z50-75 kannettava käytössä, asensin juuri Win. 10 ja oon nyt viikon käyttänyt ja ollut tyytyväinen, mutta osaisiko joku neuvoa miten lukitusnäytän salasanan saisi poistettua käytöstä? Tämä siis kun käynnistää koneen niin pyytää rekisteröimäni hotmail.com tunnuksen salasanaa. Kone on perheen yhteiskäytössä joten salasanaa ei tarvita, päin vastoin se hidastaa koneen käynnistystä ja tahtoisin siitä mieluusti eroon.

    Ohjauspaneeli\Käyttäjätilit\Käyttäjätilit\Muuta tilin tyyppiä
    Tili:

    Kop1
    ********@hotmail.com
    Järjestelmänvalvoja
    Salasanasuojattu
     
  5. VAIO98

    VAIO98 Member

    Liittynyt:
    13.05.2013
    Viestejä:
    73
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    18
    Jos haluat kirjautua ilman salasanaa sinun tulee tehdä paikallinen käyttäjä ja niin kuin ennekin olla määrittämättä salasanaa. Tässä on vielä ohjeita muutoksen tekemiseen microsoftin sivuilta: http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows-8/disable-remove-password
     

Jaa tämä sivu