1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

"Leikattu" versio digiboksiin takaisin

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi siliamaav 21.10.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. siliamaav

    siliamaav Member

    Liittynyt:
    21.10.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei, ajattelinpa tiedustella tämmöstä asiaa kun tuota ostin tuossa keskiviikkona Vision-merkkisen tallentavan digiboksin Mallinumero: VDT8080Shttp://www.suomenschneider.fi/tuote_esittely.php?mark=diVision&categoryFi=Digiboksi&prodNum=VDT8080S

    Tallentaminen on onnistunut ja ei ongelmia. Olen pystynyt siirtämään tietokoneellekkin nauhoittamiani ohjelmia ongelmitta, käytössä ProjectX-ohjelma. Sillä ohjelmalla olen muuttanut videot MPEG-muotoon. Kysyisin sellasta että onnistuuko tuolla ProjectX-ohjelmalla tai muulla MPEG-videon muuttaminen samanlaisen formaattiin, mitä tuo laite toistaa? Laitteen nauhoitukset ovat .TRP-muodossa. Ainakaan ProjectX-ohjelmasta en löytänyt sellaista ominaisuutta, että sen pystyisi muuttaa sellaseen formaattiin että se näkyisi boksissa. Itse digiboksissa ei mielestäni pysty poistamaan vaikka mainoskatkoja, ilman että tietokoneeseen siirtää videota ja leikata sen kautta...

    Että osaisiko joku kertoa, miten homma on?
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu