1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Leffa puhelimeen?

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi Terzan78 11.07.2006.

  1. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    eli puhelimesta loppuu tehot itellä on N93 ja 6131 pari simpson pätkää jotka toimii 100% N93 ääni ja kuva niin ei toimi 6131 kunnolla kuva tulee mut ääni pätkii ja tulee jälessä

    eli puhelin ei vain jaksa tehä kumpaakin kuvaa ja ääntä yhtä aikaa

    ratkaisu on että pienentää bit ratea ja resoa alas päin sillon kuvan laatu kärsii mut äänet kuuluu

    suurin osa puhelimista jossa on MP4 ominaisuus ei oikeesti jaksa toistaa kuvaa ja ääntä vaikka myyjä \ speksit niin sanoisivatkin

    sillon kun etin "oikeeta" multi media puhelinta otin muisti kortin taskuun jossa leffa 320 x 240 resolla 15 fps ja mono äänet sillon ainut joka suoriutui hyvin tehtävästä oli juuri omistamani Nokia N93

    mut jos nyt olisin ostamassa multi media kännykkä niin tää HTC P3350 tai HTC 9600 olis listan kärjessä kaverilla on tää mut se on musta liian iso kännykäksi
     
  2.  
  3. Nicorette

    Nicorette Member

    Liittynyt:
    12.01.2007
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    niin joo mut nyt on homma hallussa ku otin leffan leikepöydälle ja pistin neljään osaan.. toimii ihan hyvi...

    btw. pakko kehuu et ei oo muistit kalliita samppaan kingston 1gb makso uutena alle 10 e nii ei kyl hirveesti kukkaroo paina (kortti on siis micro SD joten käy varmasti pariin noksuun jos en iha oo potaskaa kuullu...
     
  4. Tyyppi74

    Tyyppi74 Regular member

    Liittynyt:
    03.01.2006
    Viestejä:
    128
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitenkä tota saako samsung Z-400 jotenkin videon koko näytölle pyörimään ja äänen voimakuutta säädettyä korkeammiksi jostain, kun sieltä sivusta laittaa sen niin täysille ei välttämätä kuule edes pihalla kunnolla mitään musiikkia/leffaa...
     
  5. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    en teidä onko sen kaijuttimen tarkoitus edes kuulu koska liikenten melulta ei aina edes kuulu kun puhelin soi no onneks on vibra [​IMG]
    exibel bluetooth toimii hyvin MP3 ja leffojen kanssa ehkä paremmin kuin nokian omat 6h yhtä soittoa toimii vielä kun puhelimen akku olis yhtä hyvä
    [​IMG]
     
  6. kekej78

    kekej78 Member

    Liittynyt:
    16.08.2004
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hello kaikille!

    Luin muutama rivi aiemmin että oli sama ongelma kuin minulla videon ja äänen synkan kanssa! Eli ongelma on että äänet loppuu 1min. aiemmin kuin 5min musavideo. Puhelin on 6151..

    Eli vastaus oli ettei puhelin jaksa toistaa ääntä ja kuvaa samaan aikaan. Oon kääntänyt leffat Total Video Convertterilla ja xilisoftilla.
    Voiko luuriin asentaa jotain toisto ohjelmia tai tk puolelta tuttua AC3 tai ffdshown tyylista codecci softaa? Vai täytyykö vaan uskoa että luuri on niin mopo ja ei jaksa näyttää kuvaa&ääntä!

    Kiitokset vinkeistä/ tuomiosta etukäteen!
     
  7. jpekkam

    jpekkam Guest

    Itse käytän Ultra Mobile 3GP Video Converteria leffojen kääntämiseen. Tosin jos aion katsoa leffan isommasta ruudusta puhelimen TV-Out:in kautta, niin silloin en käsittele sitä mitenkään vaan siirrän suoraan kortille .avi leffan ja pistän pyöriin sen "DivX Playerillä" Tässä opas miten itse olen tehnyt, subit mukaan...
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 18.09.2007
  8. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    onko puhelimelle jo DivX soittimia mikä puhelin sulla on jos se jaksaa suoraan toistaa vai onko se DVD laatua mitä suoraan pistät luuriin [​IMG]
     
  9. jpekkam

    jpekkam Guest

    Kyllä löytyy Divx Player täältä...

    Ei ole DVD-leffoja :) Vaan ihan normaaleja .avi leffoja.

    Niin ja puhelin on Nokia N95 ja ei töki leffat.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 19.09.2007
  10. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tosiaan, tuohan on yksi ainoista puhelimista, joissa on tuo tv-out.
     
  11. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Divx Compatible devices: S60 1st, 2nd, 3rd, Nokia N-Series, Nokia E-Series.

    nähtävästi saisin ton omaan N-93 luuriinkin pitää kokeilla

    onko se N-95 mistään kotoisin ite kokeilin sitä nokia storessa hesan keskustassa eikä se musta ollut huva
     
  12. jpekkam

    jpekkam Guest

    Toinen, mutta maksullinen vaihtoehto DivX playerille on SmartMovie...



    Niin, se on hieman tietenkin maku asia ja aina löytyy niitä jotka eivät pidä puhelimesta ja niitä jotka pitävät. Oma henkilökohtainen mielepiteeni on puhelimesta posivtiivinen. Eli olen ollut tosi tyytyväinen. Tässä olen rustannut pienen artikkelin, jota pävittelen aina joskus.

    Tässä hieman keskustelua...
     
  13. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    juuh on toi kait hyvä puhelin mutta ite olin pettynyt mitä olen sitä useisti kokeilut

    mun eka 3G puhelin oli Nokia 6630 se oli mulla pitkään pidin siitä tosi paljon sitten vaihdoin sen Nokia N90 ja sen vaihdoin Nokia N93 nyt tää N95 olis samanlainen kun 6630 mut parempi olin pettynyt siksi kun odotin että se olis parempi kuin N93 mut ei ollutkaan
     
  14. hujis

    hujis Member

    Liittynyt:
    27.09.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    toimiikohan toi 3gp nokia 5300 xpress musicissa?
     
  15. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä, 3gp toimii lähes kaikissa videoitten toistamiseen pystyvissä kännyköissä.
     
  16. hujis

    hujis Member

    Liittynyt:
    27.09.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    oki kiitti tiedosta ite saan kyseisen puhelimen (5300) 2.10. kokeilin siirtää tollasta 3gpp:tä nokian 6131 puhelimeen bluetoothilla mutta siihen tuli joku "virhe siirrettäessä" ilmeisesti bluetoothissa oli joku bugi koska kännykällä oli tarpeeksi muisia elkuvalle
     
  17. noraaja

    noraaja Member

    Liittynyt:
    22.11.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kertokaa jos tiiätte jotain ilmasia ohjelmia n93 puhelimeen millä vois kattoo elokuvia. tai jotain ohjelmia millä vois muuntaa tiedostot sellaseen muotoon et realplayeri pyörittäs niitä.
     
  18. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    noraaja itellä on ko puhelin ja käytän IMtool 3GP on maksullinen mut etköhän joltakin saa sen täys version koska siinä ilmais versiossa on 2min aika raja [​IMG]
     
  19. Hmmmh

    Hmmmh Regular member

    Liittynyt:
    16.08.2004
    Viestejä:
    983
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    @noraaja: Ootko kokeillut jo tästä samasta ketjusta löytyvää DivX playeriä?

    @Sokar: Onko reilu 20e liikaa omasta mielestäsi hyvästä ohjelmasta?
     
  20. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    EI
     
  21. kaka112

    kaka112 Member

    Liittynyt:
    08.01.2008
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    siis nyt kysyisin, että jos käännän wmv tiedoston 3gp muotoon tuolla super convertterilla, niin
    1.onko aikarajoitusta?
    2.tarvitseeko puhelimessani(nokia 5610) olla mitään ohjelmaa, vai riittääkö se, että se tukee 3gp muotoa
    kiitos jo etukäteen vastanneille
    E:vai onko tulla edes mahdollista kääntää wmv:stä 3gp:hen
    E2:eek:nko mp4 sama asia kuin mpeg4?
    oon huono kaikenlaisen tekniikan kanssa
    E3:pUHELIMESSA ON SERIES40 3RD KÄYTTIS;(SORI CAPS LOCK), joten vaikuttako se mitenkään?
     
    Viimeksi muokattu: 08.01.2008

Jaa tämä sivu