1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Leffa puhelimeen?

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi Terzan78 11.07.2006.

  1. user83

    user83 Regular member

    Liittynyt:
    08.12.2006
    Viestejä:
    105
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No nyt sain toimimaan. Se jopa pakkaa videota mukavasti. 44 mt video meni 5 mt. Mikäs olisi paras bitrate nokia 6131:n?
     
  2.  
  3. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Helkutti ku en ite muista enää mitä bit ratee käytin, mut ite sain sen selville niin et kattelin muita keskusteluita missä puhuttii leffan laitosta kännykkään.. Aa joo se oliki tää keskustelu :D No siis mä ite tein niin et tuol aikasemmin suositeltii jotain 192 ja 200-300 nii mä lähin vaa yksinkertasesti kokeilee niitä et mikä sopi parhaiten en vaa enää muista mikä oli 5500 se paras. kokeilemalla se selvii eikä oo ees paha homma ku se riippuu niin puhelimestaki mikä on paras
     
    Viimeksi muokattu: 13.06.2007
  4. tinorau

    tinorau Guest

    onko tuo yasa mp4 maksullinen
     
  5. MikroNoob

    MikroNoob Guest

    Suomi hyvin puhua sinä.
     
  6. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    MikroNoob et sit muuta keksinyt niin kopiot koko mun tekstin vain kirjoittaaksesi että olet ******* MikroNoob

    no tavallaan ymmärrän et oot kateelinen mulle no kun kasvat yli 10 vuotiaaksi MikroNoob niin huomaat että mailma ei ole niin musta valkoinen kuin nyt luulet sen olevan mikäli kehityt henkisesti tässä eteenpäin
     
  7. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Heti tuon viestin alusta, kuvittelin, että sokar on saanut bannit ja tehnyt uuden ackon. Nyt ymmärrän miksi se vaikutti samanlaiselta se teksti. Ihmeen helposti kirjoitustyylistä tunnistaa käyttäjän.
     
  8. vendata

    vendata Member

    Liittynyt:
    26.06.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hhmhm täällä on aika käteviä tyyppiä:D ei osta siirtää musaa kännyy, minulla on tuo n6131 ja käytän pieniin tiedostonsiirtoihin bluethoottia ja isompiin kuten leffoihin sitä kortinlukijaa,ei se nyt niin hankalaa voi olla,käyttää vain vähän maalaisjärkeä,sääli vain kun puhelimessani ei voi kelata elokuvia eteenpäin tai taakseppäin,bluethootilla tiedostot siirtyy 70k/s, ihan kukavaa vauhtia minusta bluethootilla:D
     
  9. MikroNoob

    MikroNoob Guest

    Lainasin kylläkin koko viestisi ja kirjoitin omani siihen alle mutta se meni tuollaiseksi.
     
  10. tinorau

    tinorau Guest

    toi super on helvetin helppo ja hyvä
     
  11. 4733

    4733 Member

    Liittynyt:
    15.07.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on sellanen ongelma, että pitäs saada sellanen ohjelma joka puristaa avi-tiedoston pienemmäksi mutta joka ei hirveästi rokottaisi kuvanlaadusta.

    Puhelimessa (6120 Classic) on SmartMovie ja DivX playerit, mutta toisto tökkii kun videot on niin massiivisia.

    Kokeilin SmartMovie Mobile Converteria ja kuvanlaatu oli hyvä ja tiedostokoko pienempi mutta ohjelma on maksullinen joten se siitä.

    Eli maksuton, yksinkertainen ohjelma joka tekee tiedostoista vähän vähemmän massiivisia että niitä voi katsella puhelimella.
     
  12. EveRnamE

    EveRnamE Guest

  13. SaNTei

    SaNTei Member

    Liittynyt:
    06.06.2006
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    eRightsoftin SUPER ohjelma on ilmainen ja hyvä.
     
  14. EveRnamE

    EveRnamE Guest

    Tota mikas ois hyva muoto toho mun kannykälle ja miten saan sen videon koko naytolle vaikka olen laittanu sen 320x240 reson ku oon encoodannu sen leffan.
     
  15. Nurppa

    Nurppa Member

    Liittynyt:
    15.09.2006
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli täältä ilmainen Super ohjelma millä muuntaa mitä vaan mihin vaan:
    (Lisäksi itse saa päättää kaikki kuvan koosta bitrateen ja frame/sec)



    Toiminut itsellä moitteettomasti ja olen saanut kaikki videot nokian kännykälle hyvällä äänen ja kuvan laadulla... (Muuntaa videot Nokia/Nec/Siemens/Sony Ericsson puhelimiin) Ohjelmaa oppii käyttämään pienen harjoittelun jälkeen, jos ei jaksa oppaita lueskella.. ( ;) itse en jaksanut, joten asia on kokeiltu...) Ohjelma on ilmainen ja helppo, ja säästää muutenkin aikaa ja vaivaa. Tällä ohjelmalla siis ainakin minä muunnan kaikki mitä pitää, aina ja ikuisesti aamen... ;D
     
  16. EveRnamE

    EveRnamE Guest

    Miten saan sen leffan koko naytölle ja mika muoto olisi paras!?
     
  17. Gingered

    Gingered Member

    Liittynyt:
    13.12.2006
    Viestejä:
    51
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Terve kaikille!
    Tulin nyt kysäsee tänne väliin, että milläs muutan??

    Alkuperäinen video on .mp4 Reso: 704x400 Bitrate: 997kbs ja sit se on joku x264 <- en tiedä mitä tarkottaa. Haluaisin pitää videon .mp4 muodossa, mut pitäis saada resoluutiota ja bitratee pienemmäks. Esim. 320x240 ja välille 224-320. Saan kyl smartmoviella sen aviksi konvertoitua, mut turha sitä olis mihinkään tosta mp4:sta muutella.

    E: Okei tohon x264:een sainki jo vastauksen, mut yllättäen pitäis video puhelimeen saada, eikä taida kodekkia puhelimeen(n95)löytyä?

    E2: Kauheesti kirjootus virhehiä..
     
    Viimeksi muokattu: 18.07.2007
  18. 4733

    4733 Member

    Liittynyt:
    15.07.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kertokaa mulle millä asetuksilla kannattaa kääntää superilla avi aviksi mutta niin että se ei tökkis!"¤"#!#

    Hajoan ku pitää kokeilla kaikkia niitä systeemeitä enkä tajua niistä mitään O.O

    miksei puhelimissa vaan voi olla 3500+ prossu että leffat pyöris ilman mitään kääntämisiä:dfsda
     
  19. 4733

    4733 Member

    Liittynyt:
    15.07.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    laitoin leffan puhelimeen ja se ei tökkinyt mutta olis mielenkiintosta tietää että miks äänet ei kuulu...

    osaisko kukaan vastausta tohon kysymykseen?
     
  20. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    pienin prossa on vielä kännykkään liian iso ja mistä se sais virtaa kuka enään haluu kantaa puhelin luettelon kokoista ja painoista luuria mukana [​IMG]

    Risk prossat jota käytetään pocket PC on tehokkaita 600mhz DVD leffa toimii suoraan muisti kortilta ja iso 4" näytöltä mukavampi katsoa
     
  21. Nicorette

    Nicorette Member

    Liittynyt:
    12.01.2007
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mite hitossa saisin äänen kuulumaan samsungin z-400 mitä pitää muuttaa?? kaikilla ohjelmilla mitä oon kokeillu oon saanu kuvan mutten ääntä alkaa ********!#!*
     

Jaa tämä sivu