Leadtek 6800 LE ongelma

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi SithLord 11.10.2005.

1. kumipuu

kumipuu Guest

kiitos vastauksesta! olen tosiaan one lucky bastard. sain näköjään erikoiskortin? ja kun kukaan ei kykene selittämään, muuten kun että 4 piipua on viallisia, niin onneksi niin. sain vastauksen kysymykseen onko korttini poikkeuksellinen ja onhan se näköjään.

2.  
  3. Osku87

Osku87 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kumipuu: Ne 4 piippua ovat viallisia. En tiedä oletko niin onnekas, jos et kerran niitä saa toimimaan. Korttisi olisi nopeampi, jos myös ne 4 viallista piippua toimisivat kunnolla.

4. kumipuu

kumipuu Guest

jos seuraisit saittia vähän enemmän, niin tietäisit mistä on kyse! jaksanko enää... milloin menee jakeluun että tiedän että 4 on viallista? mutta kun saan 12 piipulla paremmat tulokset kuin 16 piipulla, niin joko meni...ja olen kyllä testannut 16 piipulla! yes,yes ja kyllä. toivottavasti viimeinen kyselijä....

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 12.10.2005
  5. Osku87

Osku87 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    kumipuu: Onko tullut mieleen, että kun piiput ovat viallisia niin niillä kestää kauemman aikaa laskea pikseleitä. Jokaiselle piipulle on laskettu tietty määrä laskettavaa ja jos 4 ei pysykään tahdissa niin se huonontaa tulosta mahdollisesti jopa alle sen kuin jos ne 4 piippua eivät olisi käytössä.

Tämä on hieman arvelua, mutta olisi mielestäni loogisesti kaikkein järkevin ratkaisu.

Siis, jos nämä 4 puoliksi toimivaa piippua toimisivat kunnolla, saisit 16:lla piipulla paremman tuloksen kuin nykyisin 12 piipulla. Eli kortistasi ei ole otettu kaikkia ytimen periaatteellisia tehoja irti. Käytännön tehot on kyllä sitten puristettu viimeistä tippaa myöten.

Ps: Ei niitä kaikkia threadeja kerkeä kukaan lukemaan. Hulluksihan siinä tulisi! ;)

6. kumipuu

kumipuu Guest

olen katsonut tuloksia mitä mun näytönohjain antaa testeissä ja mulla jostakin kumman syystä nuo 12 piippua vaan antavat sen tuloksen kun muilla 16 piipulla. sinä olet näköjään fiksu kaveri, ilmoituksesi perusteella, ja kiitos ystävällisestä palautteesta! mutta toivoisin ettei tästä asiasta enää keskusteltaisi. kirjoitin taannoin jo asiasta saitille ja ei tullut asiaan vastausta, joten asia loppuunkäsitelty. mua ei haittaa missään määrin vaikka 4 onkin viallista, jos se olisi elämäni ydin niin lunta sataisi tupaan.ja kun "vakiona" saan n.2000 pistettä 3-d mark 2005:ssä ja nyt n.3700 niin se riittää mun kokoonpanolle.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 12.10.2005
  7. rafsanta

rafsanta Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    pakko on nyt vielä todeta, että asia ON just niinkuin osku87 asiaa arvaili!

8. sniperfin

sniperfin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sehän ei voi pitää paikkaansa mitenkään.

9. Osku87

Osku87 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Palataanpa nyt sitten vielä asiaan.

kumipuu: Näyttiksen muistien kellotaajuus ja piirin kellotaajuus? Prossu ja sen kellotaajuus? Muistit ja niiden kellotaajuus?

Jaa tämä sivu