1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

lataaminen usealta käyttäjältä?

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi akkortti 24.06.2005.

  1. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    nrautava puhuu jälleen asiaa.
    Netlimiter on vakio käyttäjälle välttämätön, varsinkin jos kaistalla on useampia käyttäjiä. Itsellä on rajoitettu 15kt/s joka koneelta, että pääsee 3 koneella nettiin. Muistakaahan kun tuota käytätte, ettette rajoita sitä alle 10kt/s, se on tyhmää ja kaiken lisäksi siitä saa välittömästi bannia, jos ei kukaan muu anna, niin minä ainakin henkisesti. Myös download on joka koneelta rajoitettu 50kt/s, niin tulee joka koneelle tasapuolisesti (2/512 liittymä) ja riittää viellä juuri tuohon surffailuun.
    Ja todellakin, mielestäni hubin pitäjillä on oikeus pitää netlimiteriä vaikka 5kt/s, koska he maksavat kaistansa, pitävät hubia pystyssä meille hyväksi latauspaikaksi, niin etteivät itse pääse lataamaan läheskään koko kaistan leveydeltä ilman netlimiteriä.
    Eli "payback time" tulee kun pistävät uppikaistan rajotuksen ;-)
     
    Viimeksi muokattu: 04.07.2005
  2.  
  3. dafge

    dafge Regular member

    Liittynyt:
    28.03.2005
    Viestejä:
    263
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Revconnectia suosittelen, tosin siinä ei ole kaikkia ominaisuuksia kuin oDC:ssa kuten tiedostojen automaattista avausta. Turhauttavaa kun pitää avata lataukset kansio aina. Tuo multiuser on tietty kätevä esim. leffoissa. Itse käytän oDCta pieniin tiedostoihin (alle 200mt) ja Revconnectia isoihin.
     
  4. [OP]Hawk

    [OP]Hawk Member

    Liittynyt:
    14.08.2004
    Viestejä:
    58
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse lataan vain Original [RaR] Releaseita joten single source clientillä ihan hoituu saman julkaisun eri rar pakettien lataus useasta lähteestä ;)

    Ja tässä puhun nyt vain original releaseista mitenkään erikseen mainitsematta millaisia julkaisuja tarkoitan ihan sääntöjenkin takia, kun kyllä noitakin on joka kategoriassa ja 90% tavarasta mikä dc:hen tulee on alunperin ollut juuri Original Release muodossa yleensä.

    Suuret massat(dc:n perusjuuserit) nyt vaan jakavat niitä purettuina yleensä ymmärtämättä itse ideaa minkä takia ne on noin pakattu =)

    http://www.whyrar.has.it <- tuolla voi tutustua paremmin siihen mistä puhun
     
    Viimeksi muokattu: 09.07.2005
  5. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jep, se on todellakin hankalampaa ladata esim. 1.iso -tiedostoa, jonka koko on yli 4gb, kun se olisi originaali RaR relase. Varsinkin jos se olisi viottunut..
     
  6. download

    download Active member

    Liittynyt:
    10.01.2004
    Viestejä:
    1,992
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    [OP]Hawk on täysin oikeassa että releasegroup rarit turhan moni purkaa ja laittaa jakoon sen purkutuloksen heittäen rarrit roskiin. Toinen ongelma mitä olen havainnut noissa releasegroupin tekemissä rareissa on että kun muutamat hubit jopa vaatii tiedostojen jakoa rareina ja nimenomaan releasegrouppien tekemänä niin userit pakkaavat tiedostoja itse rareihin ja sellainen tiedostohan löytyy vain yhdeltä maailmasta. Rareihin pakattuna tiedostojen jako on paras keksintö isoille tiedostoille ja tulee usein monelta yhtaikaa.
     
  7. Thimon

    Thimon Member

    Liittynyt:
    24.09.2004
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hihi, DC:llä eikä millään muullakaan P2P ohjelmalla (eMulella sentää pystyy :O, muistaakseni) pysty lataamaan useammalta käyttäjältä :)
     
  8. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mitäs nyt oikein sössötät? Kyllä RevConnectilla, StrongDC++:lla, rmDC++:lla ja ainakin viellä DCGUI (Valknut) clienteillä pystyy.
    Ei juu alkup. Neo Moduksen Direct Connectilla varmaan pystynytkään.
     
  9. Thimon

    Thimon Member

    Liittynyt:
    24.09.2004
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jaa, no en mä oo käyttäny ku DC++:aa.
     

Jaa tämä sivu