1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

langaton laajakaista !

Viestiketju Laajakaistaliittymät -osiossa. Ketjun avasi juliuz10 05.10.2007.

  1. juliuz10

    juliuz10 Regular member

    Liittynyt:
    15.11.2006
    Viestejä:
    199
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    minulla on zyxel 660hv-61 modeemi joka läpäisee langalla 24mb ja langatta 100mb,valmist.ilm. . minula lanka joka näyttäisi FICORAn mukaan (ja muidenkin) päästävän koneelle vain 12mb . modeemia on viritetty soneran ja muidenkin ohjeiden mukaan mikään ei auta ja vauhti pysyy tasan 12mbssä . jos laittaisin langattoman ? pitääkö verkkokortin/usb liitännäisen olla merkkiä zyxel ? kaista on 24/2 soneralta .JULIUZ
     
  2.  
  3. Huliopsis

    Huliopsis Guest

    Ei tarvitse olla saman firman tuote..

    kannatta melkein unohtaa nuo usb hässäkät ja ostaa joko pci/pcie väyläinen langaton verkkosovitin (W-lan kortti) jos on koti koneesta kyse.

    Päivitä zyxelin firmis ja koeta tämän jäkeen uudestaan..
     
  4. juliuz10

    juliuz10 Regular member

    Liittynyt:
    15.11.2006
    Viestejä:
    199
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos vast. minä jo päivitin ihka itse "riskeistä" välittämättä ja tapahtui seuraavaa . looda päivittyi ja lopetti toimimisen . vaihe seuraava , nollasin loodan napista , ja , kaskummaa , käynnistyi . ja vauhti nousi rajusti . yhteys 24/2 /ficora 19.5/1.95 lataus parhaimmillaan 2m ja lähetys 240k . näyttääkö normaalille ? P.S. pävityksen ja nollauksen myötä poistui loodasta palomuuri . sekö jarrutti ? siihen oli kyllä avattu portti utorrentille . JULIUZ
     

Jaa tämä sivu