1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Lätkäpeliä Wiille

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi ExE_93 07.05.2011.

  1. ExE_93

    ExE_93 Regular member

    Liittynyt:
    07.01.2010
    Viestejä:
    247
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt näin MM-kisojen aikaan on taas alkanut lätkäveri virtaamaan ja tekis kauheasti mieli hommata lätkäpeli. PS2:n on tuolla nurkassa, mutta tietääkseni siihen valmistettujen lätkäpelien tekeminen loppui joskus 2009. Eli ainut konsoli on Wii.

    No olen hieman katsellut tuota tarjontaa, ja ainoita kunnon lätkäpelejä taitavat olla NHL slapshot ja NHL 2K11. Onko noista kummastakaan mihinkään. Hieman katselin noita ja tuo NHL 2K11 näyttäisi olevan enemmän "vakava" henkisempi peli. Eli siis olisi enemmän tunnelmaa. Tuo Slapshot taitaakin olla sitten hieman arcademaisempi. Onkos noista kummassakaan pelimuotoa jossa voisi peleta ihan MM-lätkää? Ja kokemuksia saa kertoa jos joku omistaa jommankumman kyseisistä peleistä.
     
  2.  
  3. jjabi

    jjabi Regular member

    Liittynyt:
    25.09.2010
    Viestejä:
    694
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Täytyy sanoia 2K11 että se on täysi floppi, en osaa edes lämätä/vetää siinä vaikka olen mitä yrittänyt :D Onneksi tuosta en mitään maksanut.
     
  4. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Vaikuttaisiko tuohon yhtään se että jos olisit maksanut ja saanut ohjekirjan mukaan niin sujuisi paremmin?
     
  5. jjabi

    jjabi Regular member

    Liittynyt:
    25.09.2010
    Viestejä:
    694
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En usko koska itse pelissä on kyllä kaikki harjoittelut yms ohjeet mutta ei niistäkään läpi pääse. Sanoin vaan ihan oman näkemyksen pelistä, ostakaa pois vaan saatatte tykätä, tai sitten ette.
     

Jaa tämä sivu