1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Läppäri jenkeistä?

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Chibitus 11.02.2008.

1. lsrlrs

lsrlrs Guest

Jos maksat Saksaan Suomesta esim. tilisiirron. Ei pankin pitäisi rahastaa penniäkään siirrosta EU-maan sisäpuolella. Jos joku pankki sulta tollasen summan on perinyt kannattaa ottaa selvää, että mihin vedoten.

2.  
  3. Chibitus

Chibitus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nordea on kyseessä, ihmettelen suuresti jos tohtivat vetää välistä laittomasti, mutta voisihan tuosta kieltämättä kysäistä kun tulee pankkiin asiaa.

4. lsrlrs

lsrlrs Guest

Ainoa mistä multa on jotain mennyt on kun on maksanut Kiinaan tilisiirrolla. Tällöinkin palveluhinta oli 8e. Nordeaa olen itsekin käyttänyt Saksaan maksussa, enkä tehdessäni maksua nettipankissa ole joutunut maksamaan mitään.

5. Chibitus

Chibitus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hm. Saattaa sitten olla kysymys nimenomaan saksalaisen pankin kuluista, minä kun valitsin vaihtoehdon jossa minä maksan kaikki siirrosta aiheutuneet kulut... Mikä on mielestäni varsin reilu peli kun kerran kaverin kautta maksoin. :p

Jaa tämä sivu