1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Läppäriä n. 1500e

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Vampirion 27.10.2007.

  1. Vampirion

    Vampirion Member

    Liittynyt:
    18.01.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No niin, elikkä joulu on tulossa ja olen muuttamassa omille ja päätin vihdoinkin siirtyä kannettavaan. Hinta saisi olla n. 1500e hujakoilta (ei kuitenkaan mielellään yli). Olen kuitenkin läppäreistä täysin pihalla, sillä olen oikeastaan seuraillut vain pöytäkoneiden tämänhetkisiä ominaisuuksia ja noita malleja tuntuu olevan jos jonkin laista. Kertoilkaapa omia kokemuksianne / kehuttuja koneita.

    Ominaisuuksia, joita kaipaisin ovat ainakin:
    -Pystyy pelaamaan
    -HD materiaali toimii nykimättä
    -HDMI liitin olisi iso plus
    -2GB ram (laajennusmahdollisuus vielä tästä tietenkin plussaa)
    -Pieni koko ja keveys eivät ole minulle tärkeitä, mutta tietenkin plussaa
    -Bluetooth
    -Akkua pystyy aina lataamaan, mutta jos ehdottamassanne koneessa on lyhyt akkukesto niin muistakaapa mainita asiasta


    Kaveri ainakin suositteli joko Asusta tai Lenovoa, onko muita mielipiteitä merkin suhteen?

    Onko vielä ennen/juuri joulun jälkeen tulossa markkinoille jotain uusia malleja, joita kannattaisi odotella?

    Kiitoksia jo etukäteen!

    EDIT: voisihan näitä foorumin ohjeitakin lueskella, jos joku moderaattori tämän viitsii tuonne kannettavien osastolle siirtää niin hyvä niin.
     
    Viimeksi muokattu: 27.10.2007
  2.  
  3. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tämän koneen pitäisi pystyä täyttämään vaatimuksesi.

    Lenovo tekee erinomaisia koneita, itse ostin kesäkuussa ThinkPadin. Tyytyväinen olen, mutta jos oikein pelata mielit niin Lenovon voi surutta jättää pois laskuista. Tehoon kun tullaan niin esim. Acerilta saa pari sataa halvemmalla samanlaisen koneen. Laatu onkin sitten ihan eri juttu ;-)
     

Jaa tämä sivu