1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Lämmöt ja Sims 3 pelin kaatuminen

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Assistent 06.06.2010.

1. Assistent

Assistent Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei
    Kiitos kaikille meitä auttaneille tahoille!

Viimisen auttajan ehdotus oli näytönohjaimen asetuksissa jo ok.

Elikkäs, poistin kaikki The Sims pelien kansiot ja kun ajurin päivitykset oli jo aikaisemmin tehty, asensin pelit yksitellen takaisin koneelle, kuitenkin niin, että tarkistin pelin toiminnan esimäisestä latauksesta. Ja se TOIMI :) eikä tullut ilmoitusta ajurien tärkeästä päivityksestä.

Tytär pelasi tuossa ja ei kaatunut kertaakaan. ja lämmöt koneessa n. 50 paikkeilla, alle 60 kuitenkin kun peli on toiminnassa. Onko ok.

Vielä yksi asia jonka tyttäreni haluaa kysyä Teiltä koskien The Sims 3 pelin latauksia.

Kun lataan Exhangesta/Storesta tavaraa, minun on odotettava latauksen loppuun, ja sen jälkeen suljettava käynnistyssovellus, ja sen jälkeen otettava uusi tavara. Syy tähän on se, että jos suljen käynnistyssovelluksen kesken latauksen, niin se peruuttaa latauksen, ja jos taas laitan sen alle, se ei ota tavaroita ladattavaksi sinne käynnistyssovellukseen. Lataaminen saattaa kestää todella kauan. Oli todella turhauttavaa ladata takaisin kaikki hiukset/tavarat/vaatteet, joita olin ensin ostanut SimPointseillani. Ja kun en ole kummoinen talonrakentaja, niin minun on ladattava muiden tekemiä taloja, ja en haluaisi, että jokaisen talon jälkeen pitää odottaa n. 5 minuuttia ja sen jälkeen otettava uusi... Sehän kestää tunnin, jos otan 12 taloa! Kysyisin vielä toista asiaa, siltä varalta, että Sims 3-sivun foorumilla ei osata auttaa... Ostin Unelmaduunin, ja rekisteröin sen, mutta SimPointseja ei tullut. Sama juttu Luksuslukaalin kanssa, mutta ajattelin sen johtuvan siitä, että se on kamasetti eikä lisäosa. Onko EA lopettanut ilmaisten SimPointsien jakelun vai mitä tuo on? En löydä Luksuslukaalin enkä Unelmaduunin välistä lappua, jossa lukee, että saa 12 euron arvosta SimPointseja. Se lappu oli peruspelin ja Maailmanmatkaajan mukana. Osaisiko kukaan auttaa?

:))

Viimeksi muokattu: 12.06.2010
  2.  

Jaa tämä sivu