kyllä. Itse olen aina 4870 käyttänyt kellotetun neliydin prossun kanssa ja hyvin on jaksanut / jaksaa vielä tyttöystävän koneessa. Mutta pienillä resoilla jaksaa kyllä pelata vielä.
2013-06-15 21:12:06 - bf3 Frames: 36061 - Time: 757166ms - Avg: 47.626 - Min: 31 - Max: 90 BF3, 32 pelaajan Gun Master Operation 925 kentässä, 1280x720 kaikki lowilla/off paitsi Anti-Alias 2x ja anisotrophic 16x
itse pelaan läppärillä aikalailla samanlaisilla asetuksilla paitsi fps hiukan korkeampi, ihan hyvin pystyy pelaan.
Ihan nautinnollista, laitoin AA ja anisotropicin pois ja pari commandia consoleen nii nyt pyörii 720p yli 50fps kokoajan.
Mahtaako GTA V toimia miten hyvin tällä kokoonpanolla: Näytönohjain: GTX770 OC Emolevy: M5A99FX Prosessori:FX-8350
Vaikea sanoa, koska: 1. GTA V:n tulosta PC:lle ei ole vielä mitään varmaa tietoa. 2. Edellisen takia ei myöskään vaatimuksia voi vielä tietää.
”Rockstar Leeds are currently looking for a talented graphics programmer to help bring our latest titles to the PC platform. Working together with the other Rockstar studios, you will be responsible for maintaining the studio’s uncompromising quality bar, delivering the highest quality PC experience possible.”
Riippu minkälaiset grafiikat haluat, mutta kyllä tossa sun koneessa toi näyttis ottaa vastaan ettet täysiä graffoja saa tommosilla fps lukemilla
uskon että toimii, läppärilläni (i7 + gt 630m (sama kuin gt 540m)) pyörii BF3 720p lowish asetuksilla yli 50fps.
Saattaapi olla tyhmä kysymys, mutta pyörisköhän Far cry 3 näillä? Prossu: Amd anthlon 7750 dual core Näyttis: Ati Radeon HD 6700 Ram: 4Gb DDR2