Tribesistä en osaa sanoa mitään, mutta Planetsidesta osaan - pyörii, mutta ei näyttiksen takia tod. näköisesti kovin hyvillä asetuksilla.
Prossu on aikalailla nuha, näyttiksen puolesta kyllä varmaan pyöris mutta kyllä tolla kokoonpanolla aika nykimistä tulee olemaan.
Pyöriskö Mw3 näillä?: Prossu:Intel Core i3 530 Näyttis:NVIDIA GeForce GT 640 MuistiDR3 6114 MB Emo:AsRock H55M
Tilasin Tämmösen koneen systemasta. Prosessori : AMD Phenom II X4 965 Black Edition 125W Muisti : KINGSTON HYPERX 8GB 1600MHZ DDR3 Viertalähde : XFX 550W PRO Core Edition ATX-virtalähde 80+ Bronze Emolevy : GIGABYTE GA-970A-DS3 AM3+ DDR3 SATA6 ATX Näytönohjain : XFX HD7850 1GB GDDR5 Cooleri : CoolerMaster HYPER TX3 EVO Cd-asema : ASUS DRW-24B5ST 24X Kovalevy : SEAGATE Spinpoint F3 3.5" 1TB SATAII 32MB 7200rpm Onko kokemuksia, kauanko systemalla kestää kasaamisessa?, 2 viikkoa sitten tilasin, eivätkä ole vieläkään aloittaneet kasaamista. Olisi ileisesti pitänyt itse kokeilla ... Osaisitteko sanoa pyöriikö bf3 ultra asetuksilla, jos ei niin pyörikö jos kellottaa ?
guugle, ei taida ihan ultralla ainakaan kunnolla pyöriä. Itse kasaamiseen systemalla tuskin kauaa menee, mutta oletan että jotain mitä tilasit ei ole heidän varastossaan ja odottelevat sitä.
High:llä varmaan ihan pelattavasti. Mutta kannattaa muistaa että nuo asetukset on muokattavissa mielensä ja koneensa mukaiseksi. Itse pidän kaikki ultralla ja karsin hieman silmäkarkeista (motion blur oksettaa nyt muutenkin)
Juurikin noin, harvoin mikään valmis asetus osuu ihan kohdilleen vaan ne kannattaa loppuen lopuksi säätää itse ne asetukset.
Mahtaako Call Of Duty: Modern Warfare 2 (yksinpeli & moninpeli) pyöriä mun koneella edes suhtkoht hyvillä kuva-asetuksilla? Koneen tiedot: EMO: Asus A8N-E CPU: Amd Athlon64 3800+ (Yksiytiminen 2.4GHz) GPU: ATI Radeon HD4670 (512mb) RAM: 3GB (ddr1) Siinä taitaa olla tärkeimmät tiedot.
Mites jos tuohon mun kokoonpanoon lisäisi AMD Athlon64 X2 3800+ prossun, toimisiko silloin paremmilla grafiikoilla?
Pyörisköhän tolla vanhalla koneella minecraft? Prossu: Intel celeron 1.7 ghz Näyttis: Radeon 9600XT RAM:2GB Käyttis: Win XP Pitää nyt vielä kellottaa näyttistä ja prossua, jos sais jotain lisätehoja. GTA: San Andreas ei taida olla mitään toivoa, että pyöris ? Ja sitte vielä semmoinen kysymys, että tohon ei varmaan uudempaa käyttistä saa asennettua windowsin puolelta? Linuxin puolelta toki saa.
Minecraft pyörii kun laittaa asetuksista renderin tiny ja graphics fast. SAN andreas pyörii pienillä graffoilla luultavasti, ja vistan saa asennettua
Juu pitää kokeella. Kattoin noitten windowsien laitevaatimuksia ja niitten mukaan pitäis kasinkin pitäis pyöriä. Mutta taitaa olla aika kusetusta nuo vaatimukset?