Ei tule, kaikilla muilla peleilä mitä oon kokeillu toimii aivan hyvin mm: Dirt 3 Mw2, Mw3, en oo pahemmin mitään raskaampia pelejä kokeillu.
Ajurit päivitetty ja crossfire enabled ja cap 2 ladattu ja asennettu. Äsken kokeilin lowilla pelata ja aina välillä fps tippu 100 Fps - 1 Fps ei ihan yhtä usein mutta aina välillä.
Pyöriikö counter strike 1,6 ?, ja millä asetuksilla prossu: intel celeron cpu 420 @ 1,6GHz 3gt ram näytönohjain: intel 82945g express chipset family windows vista home basic suositelkaa muitakin pelejä kone pari vuotta vanha halpa pakettikone
http://www.youtube.com/watch?v=Bui1kUBRua4 sattupa hyvin nimittäin joku pelailee samalla koneella kyseisessä videossa CS 1.6.. FPS näyttäs kertoman mukaan olevan minimissään 30 paikkeilla mutta muuten se näyttäs olevan pelattava. Tietenkin voit asentaa jotkut high-fps konffit kyseiseen peliin jolloinka peli näyttää vieläkin rumemmalle mutta pyörii jouhevammin.
Juu siis meinasin ostaa ton bf3 ni aattelin kysyy et pyörittääks mun kone sitä ultra-graffoil? Ja koneen tiedotha on tos alhaal...
Colored, ei toivookaan tolla sigun koneella pyöriä ultralla 1080p, ehkä lowilla.. Ei silläkään kovin kummoset fps.
Juu'u. Kaverilla pelaillu ps3 ni kyl mä silti taian sen ostaa. Taitaa olla vähä offtopic mut pitääks vielki antaa originin tonkii konetta et saa pelailla?
Pyöriskö MW 1 näillä? Prossu:Intel(R) Pentium(R) Dual CPU T3200 @2.00GHz Emolevy: nForce 730i Muisti:3072MB Näyttis:NVIDIA MCP79MVL Käyttis:Windows Vista 32bit Kiitos vastauksista etukäteen
Pyöriikö Call Of Duty MV3 ? Eli kone on pakettikone Acer M5811 Käyttöj. win7 home premium 64bit Prosessori: Intel Core i3 530 2.9Ghz Emolevy: Acer H57M01 Muisti: DDR3 8gb Näytönohjain: NVIDIA GeForce GT320 1024mb
Moi Pelikansa! Mulla ois koneena tällänen Samsung R720. Tiekö turhaa ees ostaa tota Battlefield 3. Koneista en ymmärrä mitään, mut netin saan kyllä auki
Katso Speccy nimisellä ohjelmalla koneen osat niin helpompi kertoa kannattaako. Riippuu haluatko 60+fps ja laitatko AA:ta, Motion bluria tai muuta. Joku muu vastaavilla osilla sanokoot.