Pyöriiko mikään seuraavista peleistä: Metro 2033, Crysis, BF3 ja BFBC2? Ja jos pyörii, niin minkälaisilla asetuksilla? Ja onko miten paljon varaa tulevaisuuteen? Intel core I5 2500K (toistaiseksi tehdas kellot) Asus P8P67 Deluxe Kingston HyperX 16gb DDR3 1600mhz CL9 Palit GTX 570 Sonic Platinum, 1280MB GDDR5 Näyttiksessä on jotain tehdas kellon tyylistä olevinaan, mutta se tuskin niin kriittistä on? GPU 800MHz Muisti 4000MHz
Tämä on kysytty varmasti jo miljoona kertaa mutta kysytäänpä taas. Eli toimiiko Battlefield 3 ILMAN lagia? Ei ole väliä kuinka huonot graffut yms pitäis laittaa. Haluan tietää vain, että toimiiko "pelattavasti" PC: Intel core i3-2100 (3.1 GhZ) 4gb DDR3 Radeon HD 5770 (1 Gb)
Pyöriikö tässä koneessa Crysis 2? Entä Battlefield 3? Kone on allekirjoituksessa. Näyttis pitäis viel päivittää tiiän.
suosittelisin samassa kun ostat näyttiksen, ostat jäähdyttimen prossulle ja annat vähän lisä kelloa niin jaksaa hyvin.
Prossu ei kyllä jarruta, itelläni on huonompi, fps 60 tietämillä täys graffoilla, kuten sanoit näyttis parempaan ja hyvin menee.
DX9 moodilla ehkä... DX11 korteilla verrataan aina DX11 suorituskykyyn jos sellanen on pelissä tuettuna. Muuten tuolla infolla ei ole paskankaan arvoa.
No mä luulen et mulle riittää tuo GTX 560 Ti jos tarvii karsia grafiikoita niin sit karsitaan kunhan mediumeilla pelaa nii ok.
kyllä pelaa gtx560 ti on hyvä kortti. kärkipään kortti kun ei ole niin kaikkia uusimpia pelejä ei tietenkään voi aivan maksimeilla pelata. Silti sillä pelaa todella hyvin