Niinpä, maailmassa on erilaisia mielipiteitä.. Omasta mielestäni ArmA II on ihan hirvittävän suttuinen, epäselvä ja ruma jopa täysillä asetuksilla!
Kumpi näyttis olisi muuten parempi: Asus GTX 560 DCII TOP (ei Ti)vai Point of View GTX 560Ti Charged?
ai minä vai? tehdas kellot on n.40mhz isommat ja DCII parempi jäähy. eei kiitos. kauheeta myyntikikkoja noi tehdaskellotukset, hyvällä säkää antaa sen 1-2fps lisää. kunnon jäähyllä saat +100mhz kun volttia vähän antaa.
No huoh en lukenut kunnolla...luin että ostit sen ei-ti version Joo, hyvä että ostit on hyvä näyttis EDIT:Jos tätä tarkotat niin se on kyllä 30mhz hitaampi kuin se PoV GTX 560 Ti Charged? EDIT2:*facepalm*En tajunnut että puhut Jimmsin tuotteesta kun minä taas Lapstoren tuotteesta -_- Ei hyvin mene ei.
Niin ajattelin kysyä että pyöriskö seuraavalla koneella sitten esim BF3, MW3, MW2, Black Ops ja MW1. Kyllä sillä todennäköisesti pelattais jotain VALVen pelejä esim Left 4 Dead 1 ja 2, Team Fortress 2 ja jotain muita. Kone on Jimm's Military Class Tiger Kyseisen koneen ominaisuudet: Sonata III kotelo 500W virtalähde (80+ hyötysuhde) MSI Military Class 2 luokan P67 piirisarjan emolevy (USB 3.0, Sata 6Gb/s) MSI Military Class 2 luokan nVidia GeForce GTX560 Ti (1GB GDDR5) näytönohjain Intel Core i5 2500k (3.3GHz) neliydinprosessori Kingston HyperX 2x2GB DDR3 keskusmuistia (1600Mhz) 60GB Sandforce 2 piirisarjaan pohjautuva SSD-kiintolevy 1TB SATA kovalevy Polttava DVD-asema Konetta ei ole vielä ostettu mutta todennäköisesti jouluna ostetaan. Kiitän ja kumarran.
Nuo kaikki pyörivät hyvin. BF3:kin toimii varmaan ihan hyvin sen perusteella mitä olen alpha-testaajien kokemuksia kuullut. Tuossa koneessa ei kauheesti kuitenkaan ole järkeä. Tonnilla saa paremmankin paketin ja jouluna parhaat osat ovat aivan erilaiset mitä nyt. E: Lerppu ehti edelle.
Jos on vapaata aikaa voisit ko ehkä lähettää linkin parempaan pakettiin jonka saa 900-1000 eurolla. Kiitos
Esim. http://i230.photobucket.com/albums/ee301/Axu_/Sekalaista/1015.png Tällä hetkellä kova setti siis. Jouluna tonnin paketti tulee olemaan ihan erinäköinen.
Axu, itse en osaa kasata koneita ja täällä pohjosessa tuskin kukaan osaa, ja täällä ei ole mitään liikettäkään missä ne kasaisi. Siks pitäis valmiiks kasattu, mutta ei silti mitään Acer tai HP.
Menee vähän ohi ketjun aiheesta, mutta vastaan tähän nyt silti. Tuo linkkaamani lista on koottu Jimmsistä, ja sen voi siellä kasauttaakin. Maksaa hävyttömät 80 euroa, mutta halvemman kasauksen saa esim. Lapstoresta tai Silent rigistä. Jos nyt suunnittelet koneen ostoa, niin aloita uusi ketju uutta konetta ostamassa -osioon. Jos aiot ostaa vasta jouluna, niin odota siihen asti ja aloita ketju silloin (jos ei sopivan hintaluokan ketjua jo ole).
Mahtaisiko pyöriä gta iv online+modit tällä kokoonpanolla Amd Phenom II X4 945 Asrock 890GX Pro 3 DDR3 1333mhz 4GB Ja Asrockin integroitu Radeon 4290 Iv ei tietääkseni paljon näyttikseltä pyydä, niin pelaisiko tällä sitä ilman ylimääräisiä silmänkarkkeja 1680/1050 resoilla? Asiaan kuulumattomana kysymyksenä kysyisin, miksi laittaessani 1920/1080 resot, joita tämä suosittelee, reunoille jää mustat alueet ja tekstistä tulee paikoin epätarkkaa?