1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysely:

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi tiQQy 06.07.2007.

  1. tiQQy

    tiQQy Member

    Liittynyt:
    04.03.2007
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko Xboxisi pysynyt ehjänä vai mennyt rikki? Pelottaa kun itse olisin tuota vehjettä ostamassa mutta olen kuullut noita kauhujuttuja levyjen naarmuntumisista ja Ring Of Deathista(?). Toisaalta taas on tullut luettua myös positiivisista kokemuksista. Joten tarkoituksena olisi siis selvä ja yksinkertainen yhteenveto 360:n luotettavuudesta, näin yleisesti. Ketju rullaamaan!! :)
     
  2.  
  3. jusunakki

    jusunakki Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    1,254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eikös toi DailyTechin selvitys ole vähän luotettavampi, kuin afterdawnin ~10 käyttäjän perusteella tehty.

    Mutta enivei, takuu on nyt 3 vuotta, ja jos kerran joutuu takuuhuoltoon niin ne asentaa ylimääräisen coolerin, joten ei pitäisi hajoilla enää sen jälkeen.
     
    Viimeksi muokattu: 06.07.2007
  4. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Oma boxini on pysynyt ehjänä. Boxi on hankittu vuosi sitten :) Ja ihan turvallisin mielin voit x-lootan hankkia, sillä minusta tuota hajoamishommaa paisutellaan..
     
  5. puppe_b

    puppe_b Regular member

    Liittynyt:
    02.04.2005
    Viestejä:
    843
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ehjänä pysynyt täälläkin. Toisaalta pitkiä pelisesssioita ei ole ollut, max 2h putkeen ja ok lämmöt huonessa. Vajaan vuoden vanha toosa. Sigu =)
     
  6. matias_90

    matias_90 Regular member

    Liittynyt:
    22.05.2007
    Viestejä:
    133
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ehjänä on :) Mutta ostinkin sen noin 3 viikkoa sitten. Toivottavasti ei hajoa :/. Kuitenkin takuu on 3 vuotta ja nyt Microsoft korjaa ne paremmin.
     
  7. Juffeo

    Juffeo Regular member

    Liittynyt:
    19.05.2005
    Viestejä:
    288
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    2kk takana ja hyvältä näyttää..Ei kuumene eikä levyt sula käteen kun ottaa ulos.. Suosittelen.
     
  8. frenzyone

    frenzyone Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2006
    Viestejä:
    284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ilmestymis päivästä asti ollut käytössä,eikä ole punaisia valoja näkyny,eikä myöskään levyt naarmuunnu.Ainoa kerta kun punaisia valoja on näkyny,on syyllinen ollut nykon tuuletin lisälaite boksille(juttua löytyy AD:n sivuilta).Eli poksi pelaa eikä ongelmia ole.
     
  9. Miqqe

    Miqqe Guest

    Mulla kypsy 3päivän jälkeen. Tuttu naarmuuntumis juttu. Uus laite toiminut nyt 4päivää (bileiden paikka?) :D
    Btw. Oon hieman kujalla, mutta koska tämä 3v. takuu tuli voimaan?
     
  10. puppe_b

    puppe_b Regular member

    Liittynyt:
    02.04.2005
    Viestejä:
    843
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  11. Miqqe

    Miqqe Guest

    Toksia
     
  12. pemiju

    pemiju Member

    Liittynyt:
    11.06.2004
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    boxi lähti neljä viikkoa sitten saksaan pajalle(3 punaista valoa).Ostin viime lokakuussa ja tähän asti pelasi moitteetta...Kuinka pitkiä huoltoreissuja koneillanne on ollut??
     
  13. liikeri

    liikeri Regular member

    Liittynyt:
    11.11.2006
    Viestejä:
    801
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    duunikaverilla kesti kone n15min. kerkis forzaa alottaa. sitten tiltti ja reboot sen jälkeen ei enään lukenu mitään levyjä. 5vko menny huollossa eikä ole mitään kuulunut
     
  14. Kurtza

    Kurtza Regular member

    Liittynyt:
    23.12.2004
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oma mylly hajosi nyt toistamiseen reilun vuoden aikana ja vika on sama kuten edellisellä kerralla.

    Jumiutumisen yhteydessä kuuluu erikoinen räsähdys äänipuolelta ja ruutu täyttyy osittain vilkkuvista vihreistä viivoista. Minkäänlaista virhekoodia ei tule.
     
  15. Wilz

    Wilz Member

    Liittynyt:
    19.02.2004
    Viestejä:
    90
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    3 rikkinäistä olen omistanut, nykyään kaikki toimii. Yhteen uusi emo, toinen itse korjattu, kolmas kävi huollossa. (Vinkki sen takuutarran saa kuumailmapuhaltimella ja terävällä veitsellä ehjänä irti jos meinaa modata ja hauaa saada takuuseen jos hajoaa)
     

Jaa tämä sivu