1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kuvan tökkiminen - SP2 syy?

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi DJparta 19.02.2008.

  1. DJparta

    DJparta Member

    Liittynyt:
    05.02.2008
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelmana on että USB-digitikkuni (Fujitech DTV Pro) tuntuisi toimivan ihan ok, mutta kuva jumittelee. Signaali on hyvä, ääni kuuluu häiriöttä, kuvakin on hyvä aina kun se näkyy (n.5 s välein still-kuvana). Ohjelmina olen kokeillut lähes kaikkia yleisimpiä, esim. DVBViewer, DVBProg, Totalmedia, Nero..

    Nero ehdotti ottamaan seuraavan hotfixin: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;896626 , jonka mukaan SP2:ssa olisi bugi joka jumittaa kuvan. Kuitenkaan tuota päivitystä en saa asennettua suomenkieliseen XP:hen.

    Ehdotuksia? Kiitos.
     
  2.  
  3. SJK

    SJK Regular member

    Liittynyt:
    25.07.2004
    Viestejä:
    205
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. DJparta

    DJparta Member

    Liittynyt:
    05.02.2008
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos vinkistä! Ei kuitenkaan päivitys auttanut. Jännä homma..Oon eri antenneja kokeillu, signaalit pysyy hyvinä, mutta kuva päivittyy todella hitaasti. Joskus näkee jopa sekunnin murto-osan liikettä. Lähes kaikki on jo kokeiltu, eli viimesenä vaihtoehtona vois olla laitevika.
     
  5. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Kerropa tietoja koneestasi.
     
  6. DJparta

    DJparta Member

    Liittynyt:
    05.02.2008
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Konehan on vanha, mutta pitäis käsittääkseni täyttää vaatimukset.

    AMD Sempron 3000+ 1,99 GHz
    768 Mb RAM
    GeForce FX 5200 128 Mb
    Soundblaster Live! 24-bit
    Windows XP Home SP2

    Kovalevytilaa on, codecit on kunnossa, page filea on säädelty, ohjelmia asenneltu uudelleen, tikun ajureita kokeiltu jos jonkinlaisia..

    Kaikki muu videotoisto ynm. toimii moitteetta, digitikku on ainoo joka kenkkuilee.
     
  7. aaltootto

    aaltootto Guest

    Mulla sama ongelma, ostin juuri verkkokaupasta tuon Fujitechin 19.90€ maksavan antenniverkon digikortin.

    Ongelma on juuri sama. Eli kuva tökkii, pysähtyy aina hetkeksi ja taas jatkuu. äänet toimii ja signaalit näyttää hyvältä. Hain noi päivitykset, ei vaikuttanut mitenkään. Asentelin jo eri näytön ohjaimen ajuritkin.. -> ei vaikutusta.

    DualCore 3800+
    3gt DDR2
    Nvidia 7900GT 512mt
    19" Acer + 28" Salora :)

     
  8. aaltootto

    aaltootto Guest

    Vika näytti korjaantuvan kun päivitin tuon ohjelman.. ihan sieltä ArcSoft total median kautta.. Setupista löyty update. Kannattaa kokeilla.
     
  9. aaltootto

    aaltootto Guest

    komento takaisin. ei toimi. =( pakko palauttaa.
     
  10. miige

    miige Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2005
    Viestejä:
    251
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    TERVE

    Justiin ostin samanlaisen FujiTechin ja samaa ongelmaa että signaali hyvä ja ääni kuuluu mutta joillain kanavilla (kolmonen, nelonen, subi) näyttäisi töksähtelevän aika ajoin.

    Toisaalta Voice toimii ku junan vessa! TotalMedia on päivitetty.

    Kukaan löytäny ratkaisuja ongelmaan?
     
  11. Janusi

    Janusi Member

    Liittynyt:
    27.08.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on lähes sama ongelma mutta minulla on DVB Wiever Pro ohjelmana. Eli minulla ääni kuuluu hyvin mutta kuva tökkii n. 1-4 sekunnin ajaksi.
    Pitääkö tähän olla joku plugini vai mikä?

    Ps. Sovittimena on Fuj:tech DTV Pro DVB-T
     
  12. pin

    pin Member

    Liittynyt:
    02.02.2006
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kokeilkaapa auttaako jos ottaa adsl lankun muuntajan seinästä irti...
     

Jaa tämä sivu