1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kuvakkeet

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Poltsu 02.12.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Poltsu

    Poltsu Member

    Liittynyt:
    07.11.2007
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Miten saan DLL tiedostojen kuvakkeet takaisin normaaleiksi? Kun menin vaihtamaan ne vahingossa IE:n kuvakkeella varustetuiksi :D Käyttiksenä vista home premium
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu