1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kuulokkeiden osto

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi juhani2021 25.12.2017.

  1. juhani2021

    juhani2021 Member

    Liittynyt:
    27.07.2013
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli nyt olisi uusia kuulokkeita tarkoitus ostella, mutta olen näistä äänihommista itse aivan pihalla. Kuulokkeet tulisivat pääasiassa pelaamiseen, ja mikillekkin olisi tarvetta. Budjetti n.150e Mikki voi olla myös erillinen mikäli budjettia ei tarvitse paljoa venyttää.

    Tähän mennessä olen katsellut Hyperx cloud alpha kuulokkeita, mutta onko 7.1 surround parempi?

    Olen myös miettinyt Logitech G633 Artemis Spectrum tai Razer Kraken 7.1 v2. Olisiko jokin näistä vaihtoehdoista hyvä, vai olenko täysin hakoteillä?
     
  2.  
  3. Ehni

    Ehni Active member

    Liittynyt:
    01.02.2012
    Viestejä:
    1,156
    Kiitokset:
    127
    Pisteet:
    73
    Itse suosittelen Hyperx Cloud 2 tai sitten alpha. En kuitenkaan maksaisi yhtään extraa mistään 7.1 simulaatiosta, sitä on turha käyttää peleissä ja on vain markkinointikikka. Cloud sarja on kuitenkin yksi parhaimmista
     
  4. Kapsäkki

    Kapsäkki Newbie

    Liittynyt:
    25.12.2017
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    3
    Kyllä tuo 7.1 on itselle ollut ominaisuus josta maksaisin jopa hieman lisää. Onhan se turha, mutta se on samalla hieno kokemus. Suosittelen lämpimästi Razer Krakeneita, joissa oikeastaan ainoa huono puoli on se, että ne ovat herkkiä hajoamaan. Kunhan ei turhaan tiputtele niin ovat mainio valinta.
     
  5. lyyri

    lyyri Senior member

    Liittynyt:
    19.04.2017
    Viestejä:
    2,356
    Kiitokset:
    731
    Pisteet:
    123

Jaa tämä sivu