1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

kuulokkeet

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi pc2 06.07.2011.

  1. pc2

    pc2 Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2011
    Viestejä:
    218
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minun headset hajosi. Silleen ,että vain toinen puoli toimii. Sillä puolella on mikki.
    Se oli 3 vuotta vanha ja maksoi 15 e. Halvalla saa laatua! No nyt on rahat tiukalla. Kun olen ostamassa koneeseen osia ja pitää maksaa asennuskin. Sly trilogykin on ostoslistalla ,mutta asiaan.
    Voiko vanhan headsetin korjata. Siinä on siis johto. Se puoli toimii missä se johto on kiinni. Sitten ,kun rikkinäistä puolta heiluttelee sieltä kuuluu helinää.
    Uuden jos hankin pitäisi olla halvat ja kestävät. Vanhan merkki on labtec.
     
  2.  
  3. QicCa

    QicCa Regular member

    Liittynyt:
    11.05.2009
    Viestejä:
    163
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mieluummin kyllä ostaa kokonaan uudet, eivät nuo headsetitkään paljoa maksa nykyään. Creativen Fatalityt maksavat 30e. Samaa hintaluokkaa löytyy myös SteelSeriesin puolelta, tälläset. Tuohon kun panostaa vielä parikymppiä lisää, niin saa Siberia v2-setin, laadukas tuokin.

    Toki jos elekroniikkaosaamista löytyy, voit kokeilla korjata nuo vanhat, mutta tuon hintaisia kuulokkeita ei kyllä korjauttaa kannata sillä se tulee helposti maksamaan enemmän kuin itse kuulokkeet. Takuukin varmasti jo umpeutunut tuosta, joten ei tarvitse pelätä takuun raukeamista, jos itse korjaa.
     

Jaa tämä sivu