1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kuulokkeet iPodiin halvalla

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi cArdless 23.12.2008.

  1. cArdless

    cArdless Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs olisin etsimässä iPod Nanooni uusia kuulokkeita. Hintahaarukka about max. 35€.
    Kuulokkeitten pitäisi pysyä kunnolla päässä sekä kävellessä, että pyöräillessä. Kotikäyttöä ei juurikaan ole.
     
  2.  
  3. Betrayed

    Betrayed Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    12.10.2004
    Viestejä:
    1,585
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Jos nappeja olet etsimässä, niin kannattaa tallata anttilan topteniin paikkakunnallasi ja napata sieltä matkaan noin 30e maksavat Sonyt. Niissä on sellanen kumisysteemi mikä menee korvaan (eristää ulkopuolisia ääniä ja korostaa vähän bassoa).

    Tarkkaa mallia en nyt valitettavasti muista.
     
  4. pateboe

    pateboe Regular member

    Liittynyt:
    14.06.2008
    Viestejä:
    413
    Kiitokset:
    20
    Pisteet:
    28
  5. mauno91

    mauno91 Regular member

    Liittynyt:
    20.09.2008
    Viestejä:
    158
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. Joffel

    Joffel Member

    Liittynyt:
    14.03.2008
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noi mauno91:n kuulokkeet ei kyl mun mielest oo todellakaan jees. Basso tosi epämääränen, diskantti ei oikeen kuulu ja huonot korvassa. Ite dikkailen enemmän esim. Creative Ep-630 (?) kuulokkeita, eli sellasia korviintyönnettäviä, kumipäisiä kuulokkeita. Eivät kuitenkaan ole vaahtomuovipäiset. Äänenlaatu on mun mielestä mainio hintaluokassaan, eli alle 20€. Suosittelen lämpimästi (Y). Foorumeilta saa lukea että nää kuulokkeet hajoaisivat helposti. No, mulla on ollu nyt melkein vuoden todella kovassa käytössä, esim parkouratessa ja lenkkeillessä. Toimivat edelleen kuin uudet. :)
     
  7. mauno91

    mauno91 Regular member

    Liittynyt:
    20.09.2008
    Viestejä:
    158
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla ainaki toiminu ihan hyvin omassa touchissa 2kk. Ja basso on hyvä ku säätää sen Eq:sta rockille. Ei tuu Esim. korvat kipeiks, ku yleensä tavallisista napeista ja pysyy hyvin korvassa ja eristää häiriö äänet hyvin, että äänenvoimakkuutta ei tarvitse säätää edes kovalle.
     
  8. Joffel

    Joffel Member

    Liittynyt:
    14.03.2008
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No siis onhan neki hyvät kuulokkeet, ei siinä mitään. Mutta kyllä mä ite enemmän tykästyin noihin EP-630-kuulokkeisiin :p
     

Jaa tämä sivu