Elikkäs olisin etsimässä iPod Nanooni uusia kuulokkeita. Hintahaarukka about max. 35€. Kuulokkeitten pitäisi pysyä kunnolla päässä sekä kävellessä, että pyöräillessä. Kotikäyttöä ei juurikaan ole.
Jos nappeja olet etsimässä, niin kannattaa tallata anttilan topteniin paikkakunnallasi ja napata sieltä matkaan noin 30e maksavat Sonyt. Niissä on sellanen kumisysteemi mikä menee korvaan (eristää ulkopuolisia ääniä ja korostaa vähän bassoa). Tarkkaa mallia en nyt valitettavasti muista.
Noi mauno91:n kuulokkeet ei kyl mun mielest oo todellakaan jees. Basso tosi epämääränen, diskantti ei oikeen kuulu ja huonot korvassa. Ite dikkailen enemmän esim. Creative Ep-630 (?) kuulokkeita, eli sellasia korviintyönnettäviä, kumipäisiä kuulokkeita. Eivät kuitenkaan ole vaahtomuovipäiset. Äänenlaatu on mun mielestä mainio hintaluokassaan, eli alle 20€. Suosittelen lämpimästi (Y). Foorumeilta saa lukea että nää kuulokkeet hajoaisivat helposti. No, mulla on ollu nyt melkein vuoden todella kovassa käytössä, esim parkouratessa ja lenkkeillessä. Toimivat edelleen kuin uudet.
Mulla ainaki toiminu ihan hyvin omassa touchissa 2kk. Ja basso on hyvä ku säätää sen Eq:sta rockille. Ei tuu Esim. korvat kipeiks, ku yleensä tavallisista napeista ja pysyy hyvin korvassa ja eristää häiriö äänet hyvin, että äänenvoimakkuutta ei tarvitse säätää edes kovalle.
No siis onhan neki hyvät kuulokkeet, ei siinä mitään. Mutta kyllä mä ite enemmän tykästyin noihin EP-630-kuulokkeisiin