1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

(Kustomoitavaa?) kannettavaa pöytäkoneen tilalle

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Nubret 01.09.2009.

  1. Nubret

    Nubret Member

    Liittynyt:
    30.10.2008
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen katsellut mm. Deviltechistä kannettavaa, kun Suomesta ei oikein tunnu löytyvän hintalaatusuhteeltaan samanmoisia kuin ulkomailta.

    Mahdollinen kokoonpano:
    Fire 9060
    Prossu: Core 2 Duo P8800
    Keskusmuisti: 4GB DDR3 1333 MHz
    Näyttis: Mobility Raden 4650, 512 GDDR3

    Nyt alla on tällainen pöytäkone:
    Prossu: Athlon 64 X2 5000+
    Keskusmuisti: 2GB DDR2
    Näyttis: Geforce 8800GT 512mt

    Minua askarruttaa kyseisen läppärin ja nykyisen pöytäkoneen väliset voimasuhteet peleissä. Tähän mennessä pöytäkoneella kaikki pelit, mitä itse tykkään pelata, ovat pyörineet ihan mainiosti. Eli mm. Supreme Commander, Fifa 09, Far Cry 2, Fallout 3...

    Eli en oikein viitsisi ostaa sellaista läppäriä, joka häviäisi nykyiselle pöytäkoneelleni pelitehoissa selvästi. Auttavia viestejä kaivataan. :)
     
  2.  
  3. MatrixC

    MatrixC Member

    Liittynyt:
    29.12.2007
    Viestejä:
    83
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Aikalailla samaa luokkaa ovat...ainakin mun mielestä!
     
  4. Nubret

    Nubret Member

    Liittynyt:
    30.10.2008
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ok, kiitos avusta MatrixC!
     
  5. Tuksu82

    Tuksu82 Active member

    Liittynyt:
    20.02.2006
    Viestejä:
    1,485
    Kiitokset:
    19
    Pisteet:
    68
    Tuo näyttis on ihan reilusti tehottomampi, joten ei todellakaan ole samaa luokkaa. Vanhemmat pelit varmaan pyörii ihan ok, mutta esim Far Cry 2:selta tai Fallout 3:lta en odottaisi kovin hyvää pelattavuutta. Yleensäkkään läppäriä ei kannata hommata pelikäyttöä silmälläpitäen.
     
    Viimeksi muokattu: 04.09.2009
  6. Nubret

    Nubret Member

    Liittynyt:
    30.10.2008
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ok, olisiko 260M lähempänä tuota pöytäkoneen 8800GT:tä? Pitäisi toki muutama satanen lisää sijoittaa silloin, mutta eipä tuolla niin...

    En ole siis ensisijaisesti pelaamiseen hankkimassa, mutta olisi kiva että juuri edellämainitut pelit toimisivat, kun niitä ajoittain tulee pelailtua.
     

Jaa tämä sivu