Kumpi Kanta ollaan ajamassa alas, AM2 vai Socket 939?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi umiefo 14.06.2006.

1. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Näinhän se menee. Ei ole järkeä vaihtaa tuossa tapauksessa.

2.  
  3. teppoI

teppoI Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Vastauksen ei kohdistunut välttämättä sinuun vaan yritin vain selventää asioita. Ja mahdollisimman laajasti yritin kertoa jos jollekulle herää erinäisiä epäilyksiä. Eli en varsinaisesti lässyttänyt sinulle.

Voi olla että wikipediasta löytyy tietoa mutta itse en sieltä paljoa tietotekniikkaan liittyvää asioita käy katsomassa.

Viimeksi muokattu: 16.06.2006
  4. hanMIES85

hanMIES85 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen pahoillani että käytin edellämainitussa viestissä sanaa "lässytys" joka loukkasi erinäisistä syistä jotakuta threadille kirjoittanutta henkilöä koen olleeni itsekäs kun luulin kysymykseeni vastanneen henkilön vastanneen vain minulle eikä koko globaalille media yhteiskunnalle.

5. Sokar80

Sokar80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Viimeksi muokattu: 16.06.2006
  6. sam49

sam49 Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    26
    Vähän asian vierestä. Onko kenelläkään tuntumaa siitä, miten jotkut todelliset ohjelmat osaavat käyttää kahta prosessoria. Siis AMD tavallisten ja x2 prosessorien vertailua. Minulla on muutaman vuoden takaa kokemus moniprosessorisista Sun-koneista ja niissä kaikki tehtävät kasaantuivat ensimmäiselle prosessorille, ellei määrättyjä ohjelmia, esim. Oracle tietokanta, pantu pakolla toimimaan jollain muulla prosessorilla. En muista yhtään ohjelmaa, joitain erikoisia matematiikkajuttuja lukuunottamatta, jotka olisivat itse voineet jakaa itsensä eri prosessoreille.

Jaa tämä sivu