1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kumpi hiiri

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kandalf 27.08.2021.

  1. kandalf

    kandalf Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2011
    Viestejä:
    175
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Uutta hiirtä olen hommaamassa entinen minulla on Logitech G703 LIGHTSPEED langaton pelihiiri 25000 dpi ( jää toisen koneni läppäri käyttöön) , tällaisia olen katsellut entisen tilalle Logitech G903 LIGHTSPEED HERO -langaton pelihiiri 25000 dpi ,Logitech G502 LIGHTSPEED langaton pelihiiri HERO 25k -sensori , saako noissa kummassakin nuo lisänapit ohjelmoitua mieleisekseen esim. Battlefield tai FarCry tyyppisissä peleissä ,hiiri tulis minulla yleis ja pelikäyttöön kumpaako noista suosisittelisitte ,ois mukava kuulla mielipiteitä jos jollain on tollainen käytössä saa myös suosisitella vastaavan laista hiiirtä.
    Tietääkö saako mistään wi-fi anteeneja erikseen ostettua ,tulis emolevyn Asus ROG Strix X570-E Gamming alkuperäisen anteenin Wi-FI AX200 6Up to 2.4Gbps transfer speed 2 x 2 Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax) with MU-MIMO supports dual frequency band 2.4/5GHz tilalle suoraan emolevyn taakse wi-fi liittimiin kiinni 2 anteenia , alkuperäinen anteeni johdolla emolevyssä kiinni on muuten hyvä mutta on niin kevyt että tipuu herkästi pöydältä siksi laittaisin antenit kiinni suoraan emolevyn taakse wi-fi liittimiin.
     
  2.  
  3. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,776
    Kiitokset:
    1,238
    Pisteet:
    223
  4. kandalf

    kandalf Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2011
    Viestejä:
    175
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tarkoitan jotain tällaisia -anteeneja Akasa Suuntaamaton tri-Band Wi-Fi -anteeni tai DeLock WLAN 802.11 ac/a/h/b/g/n -anteeni RP-SMA ympärisäteleivä , onkohan noissa - anteeneissa nopeus eroja ja pitääkö olla määrätynlainen määrätynlaiselle nopeusluokalle ja käviskö nuo tuon minun emolevyn wi-fi kortille.
     
  5. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,776
    Kiitokset:
    1,238
    Pisteet:
    223
    En osaa sanoa onko noille antenneille jotain vaatimuksia, vai käykö mikä tahansa minkä saa kiinni. Mikä verkkokortti sulla on?
     
  6. kandalf

    kandalf Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2011
    Viestejä:
    175
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Verkkokortti on tuon emolevyni Asus ROG Strix X570-E Gamming oma/integroitu Intel® Wi-Fi 6 AX200 kiinteänä tossa emolevyssä kiinni.
     
  7. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,776
    Kiitokset:
    1,238
    Pisteet:
    223
    Yritin katsella emolevysi ohjekirjasta, mutta en ainakaan huomannut siellä mitään mainintaa liitännän tyypistä.
    RP-SMA plug näyttäisi olevan noissa jimm'sin perusantenneissa useimmin käytetty liitäntä tyyppi. Silmämääräisesti ne näyttäisi käyvän, mutta en kyllä itse uskalla sanoa, että käykö esim. juuri se mitä olit ajatellut.

    Sen isäksi noi jimm'sin antennit on yhteensopiva IEEE 802.11a/b/g/ac/ad Wi-Fi -standardien kanssa. Kun emolevysi tukee myös uusinta Wi-Fi 6 (802.11ax), standardia. Eli sen ilmeisesti menttäisit. Tämä on kuitenkin vain mutua joku viisaampi tarkentakoon.
     

Jaa tämä sivu