1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kummitteleva Ohjelma

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi V-kos 11.04.2005.

1. V-kos

V-kos Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Yritin sitä klikkailla mutta en saanut siitä mitään irti. Se käy siinä vartin välein, mutta pelatessa aika niin rientää että se tuntuu käyvän siinä joka toinen minuutti. Yritän nyt katsoa tehtävien hallinnasta näkyykö siellä jonku prosessin kohdalla souritin käyttöä sillä hetkellä.

2.  
  3. V-kos

V-kos Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    3 tai 4 prosessii siinä kävi ja yksi niistä ainakin oli hptaskmgr. kaikki kyllä viittaa siihen että hp on nyt salaliitossa mua vastaan ja naureskelee vaan päälle. Varmaan jollain salaisella web kameralla seuraavat mua näytön toisella puolella. Prkl!

4. V-kos

V-kos Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Voi V oon varmaan niin väsynyt että kuvittelin jo näkeväni tuon hptaskmgr kun ei sellaista ole olemassakaan se oli varmaan se perus taskmgr mikä siinä näkyi. Seurasin sitä lisää niin siinä näkyivät fssm32.exe ja fspex.exe. Mistä noita vanhoja viestejä voi editoida vai voiko ollenkaan?

5. Skiigge

Skiigge Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terveppä taas. Mäkin joskus kyttäsin niitä prosesseita jos et mikä käyttäis prossua sillon mut en kyl oo saanu selville. Kyl mulla on sellanen prosessi nyttenkin käynnissä ku hptskmgr.exe et kyllähän sä sellasen olet voinu nähdä. Mut tää on kyllä suuri mysteerio tää juttu, ei voi muuta sanoa. Mut kyllä mulla sellanen haju olis et tää johtuis jostain HP:n omista ohjelmista tai jostain mut mene ja tiedä...

6. V-kos

V-kos Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Joo mulla vaan ei enää näy hptskmgr niin luulin nähneeni väärin. Tuo fspex on f-securen systeemejä ja kokeilinkin laittaa f-securen automaatiset päivitykset pois mutta sekään ei auttanu. Sitten pistin muurin kiinni niin ei tullu hälyksiä eli ei käytä tai yritä nettiin tod. näköisesti.

7. hakala44

hakala44 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on alkanut oleen sama ongelma kans tässä lähiaikoina. Mulla on HP:n skanneri-tulostin ja hp:n softat asennettua. Oon huomannu, että tuo "ohjelma" käynnistää muutaman prosessin, mutta en ole vielä onnistunut ottaan screen shottii tosta tilanteesta. Voi yrittää illalla uudestaan.

Tosiaankin ärsyttävä juttu, ko se keskeyttää kaikki ohjelmat ja peleistäkin hyppää välillä työpöydälle. Ilmotelkaa, jos keksitte jonkun keinon, millä sen saa pois!

8. V-kos

V-kos Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    poistin sp2:n päivitin hp:n sivulta kaikki mitä löytyi ja asensin sp2:n takaisin. Ei auttanu. Onkohan tämä kaikkien hp:n käyttäjien ongelma... Pitäs vaan kokeilla tehtävienhallinnasta tappaa yksitellen nuo kaikki HP alkuiset ja odotta ja katsella että näkyykö sitä. Googlettamalla löytyy tiedot mitä ne tekee, eikä kaikki niistä ole ihan välttämättömiä kokoajan.

Viimeksi muokattu: 18.04.2005
  9. hakala44

hakala44 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse löysin kyseisen hp:n ohjelman, joka tuolla kummittelee ja poistin sen rekisteristä, ettei se käynnisty enää. Eli mun tapauksessa se oli tuo hpcmpmgr.exe (hp:n component manager), joka aina vähän väliä hyppii tuolla alareunassa. Hp:n oma "korjauskittikään" ei auttanut, vaan ainut keino oli estää sitä käynnistymästä alussa.

10. V-kos

V-kos Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Joo itse aina tarpeen tullen tapoin kaikki hp:n ohjelmat niin pääsin ongelmasta. Nyt hp:n ohjelmia käynnistyvissä enään kaksi hpsysdrv ja hphmon05 eikä enään "kummittele"

Jaa tämä sivu