1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kumman ostaisin?

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi asde 13.08.2006.

  1. hulluhese

    hulluhese Member

    Liittynyt:
    01.08.2006
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kyllä minä ottasin sen 360
     
  2.  
  3. Aapp_

    Aapp_ Guest

    No okei okei, uskotaan vaahtoajat. Antaa asde:n itse päättää. :l
     
  4. BitLoop

    BitLoop Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2005
    Viestejä:
    713
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  5. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    asde voi käydä tuolla ps2-puolella kysymässä saman kysymyksen, saattaa tulla eri vastauksia ^_^
     
  6. frenzyone

    frenzyone Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2006
    Viestejä:
    284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itselläni on xbox360,gamecube ja 2pc:tä(eri tehoilla).jokaiselle laitteelle on oma parhaimmat pelit ja se ratkasee mikä kannattaa ostaa.360:nen oblivion,call of duty jne.gamecuben zelda ja pc:n age of empires ovat esim. syitä miksi 5vuoden aikana kone kasa on karttunu.osta se jonka pelit kiinnostaa eniten,vittuun höpötys onko grafiikka hyvää,mikä kone on tehokkain,se minkä ääressä istuu ja viihtyy,RATKAISEE.
     
  7. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    1,776
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Sitten voikin miettiä, että paljonko hommaan on mennyt rahaa ja jospa vaikka tekisi jotain ihan muuta ja menisi ulos. ;)
     
  8. frenzyone

    frenzyone Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2006
    Viestejä:
    284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    rahaa saa kyllä uppoamaan pc/peli koneisiin,ja vielä kun 360:n pelit on suht järkyttävän hintasia.mutta totta puhuttuna pyöräily ja puntti harrastukseni vie paljon enemmän rahaa,antaakin takasin rahan vastinetta.tarkoitin vastineessani että kannattaa hankkia kone jolta löytyy suurin valikoima pelejä joita pelaa,ei tehokasta laitetta jolle löytyy vain kourallinen.itse en ole himo pelaaja,pelaan vain silloin kun ei ole muuta tekemistä(5-10h viikko).puntti vie 25-30h.sorry et aihe vähän muuttu.
     

Jaa tämä sivu