1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kuinka saan leffan avi muotoon

Viestiketju Videon muuntaminen toiseen formaattiin -osiossa. Ketjun avasi PETE11 16.02.2010.

  1. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    774
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Moikka...

    Kuten otsakkeesta käy ilmi,niin miten saan leffan AVI muotoon????Tarkoitus on siis ripata alkuperäinen levy kovalevylleni ja saada se avi muotoon.Jonka tarkoitus on sitten polttaa kovalevyltä dvd levylle..Olen käyttänyt DVD Shrink ja muita ohjelmia kuten neroa ja saan aineiston helposti kovalevylleni.Käytössäni on myös tuo Nero7:a,joka linsenssin kera ostettu.Mainitsin,koska ohjatkaa jos tästä ohjelmasta on tässä hyötyä.Mutta sitten kun se käsitelty tuolla esim.DVD Shrink ohjelmalla,niin siinä tulee vaikeus.En saa sitä muutettua tuoksi avi ohjelmaksi mitenkään.Tarkoitus olisi kuten sanoin jos saan sen avi muotoon,niin polttaa se sieltä dvd levylle.Toivoisin ohjeita ja ettei tämän takia tarvisi kymmeniä ohjelmia ladata...Neuvoja tai ohjeita....
     
    Viimeksi muokattu: 16.02.2010
  2.  
  3. coocie98

    coocie98 Regular member

    Liittynyt:
    25.08.2007
    Viestejä:
    220
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Suosittelen koittamaan ohjelmaa nimeltä HandBrake. Polta tiedostot sitten myöhemmin data-tiedostoina DVD-levylle.
     
  4. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    774
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Tuo polttaminen kyllä sujuu,kunhan saan nuo edellä esitetyt vaikeudet voitettua...
     
  5. bitronin

    bitronin Member

    Liittynyt:
    20.08.2008
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En nyt ole ihan varma ymmärränkö oikein mutta...
    Siis ensin kovalevylle käyttäen DVDFab, DVD Decrypter etc.
    Kannattaako Shrinkiä käyttää tässä vaiheessa - ei minun mielestäni.

    Sitten aviksi (XviD ??) Auto GK:n avulla.

    Sitten DVD:lle polttaen aveina tai ConvertXtoDVD :llä DVD-formuun.
     
  6. mozilla

    mozilla Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2005
    Viestejä:
    466
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
  7. bitronin

    bitronin Member

    Liittynyt:
    20.08.2008
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos nyt pelkästään vertaillaan eri tekniikoita joilla tehdä DVD-leffoista
    XviD/DivX tavaraa niin Auto GK on vähintään yksi parhaista jos ei paras.
    Jos ja ilmeisesti kun "aXXo" käyttää sitä, siinä on meriittiä riittämiin.
    Sen lisäksi vannon itse sen nimeen tehtyäni sillä n. 100 leffaa, sekä
    piirrettyjä että tavallisia.
     
  8. microbi

    microbi Active member

    Liittynyt:
    23.02.2005
    Viestejä:
    1,374
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    AutoGK on erittäin hyvä ja yksinkertainen.

    Ja aXXo = ryhmä kavereita jotka re-enkoodaavat (="varastavat") MUIDEN tekemiä avi-leffoja, lisäävät vain oman tagin perään. Ei siis todellakaan mikään AutoGK "ryhmä"...muuten yksikään ns. ryhmä ei käytä AutoGK:ta, se menee vähän eri tavalla ;)
     
  9. bitronin

    bitronin Member

    Liittynyt:
    20.08.2008
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jaa mitäpä tuohon sanoa.Paljon väitteitä mutta mahdotonta tarkistaa.
    AutoGK:llä olen itse tehnyt leffani enkä ole re-enkoodannut (="varastanut")
    niitä keneltäkään.Lopputulos on varsin hyvä ja en tiedä parempaa tapaa.
    Jos kerran on parempi tapa niin valaisepa tietämätöntä.Sinulla lienee mielessäsi
    joku parempi ohjelma/ohjelmia.
     
  10. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    774
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Itse olen taistellut jonkun verran tämän asian kanssa.En niin hirveästi ole tätä hommelia tehnyt tai ei ei se niin polttava akuutti ongelma ole.Eikä minulla ole todellakaan hirveästi tietoa.Mulla on ollut käytössä DVDFab,Shrink etupäässä.Miten milloinkin.Ei oikein järjellistä toimintaa.Viimeiset levyt olen tehnyt nemo7 ohjelmalla.Mulla kun on se.Siinä on sellainen:uudellenkooda dvd video.Vähän samantapainen kuin tuo Shrink.Sekään ei käsittääkseni pysty avia tekemään.ei ainakaan mulla onnistu.Onko teillä antaa ohjeita minkä ohjelman kanssa tämä parhaiten onnistuisi.Onko tähän AutoGK:n opasta.Tarvjiiko tähän minkä DivX tmv koodekin lisätä??? Ei kai koko pakettia mikä tulee DivX puolelta.

    Itselläni kun toimii tuo koodekkiosasto pelkästään CCCP ja CoreAWC voimalla.CCCP hoitaa siis DivX ja Xvid elokuvat.Heitin vain asian.Onko näillä asioilla yhteyttä??Ohjeita!!!
     
  11. mozilla

    mozilla Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2005
    Viestejä:
    466
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
  12. bitronin

    bitronin Member

    Liittynyt:
    20.08.2008
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    AutoGK:n kotisivulta löytyy tutorial samoin tältä saitilta.YouTubesta löydät
    mainion videotutorialin hakusanalla "How To Do 700MB aXXo Rips Useing: AutoGK"
    K.o. tutorialilla selviät mainiosti kaikista rippaamisista helpolla.video löytyy
    jostain myös parempilaatuisena.Demonoidista löytyy koko rippauspaketti, joka sisältää
    myös y.o. tutorialin.

    - AutoGK 2.45 (Mulla 2.55)
    - DVDDecrypter 3.5.4.0
    - K-Lite Mega Codec Pack 4.4.2 Updated: 17 Dec 2008
    - Video guide that can help you (Made By : WiseWithin)

    Askeleet:

    1.Asennat K-Liten tms. paketin.
    2.Asennat AutoGK, DVDFab (tai DVDDecrypter)
    3.Rippaat DVD:n kovalevylle DVDDecrypter tai DVDFab (IMHO) täysilaatuisena.
    4.Katsot Videoguiden ja vaikkapa samalla teet askel kerrallaan mitä siinä
    sanotaan.
    5. Jos et ole tyytyväinen lopputulokseen niin olen ihmeissäni :)
     
    Viimeksi muokattu: 13.04.2010
  13. karip

    karip Member

    Liittynyt:
    03.02.2007
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuli vika tallennus,sori




     
    Viimeksi muokattu: 13.04.2010
  14. karip

    karip Member

    Liittynyt:
    03.02.2007
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse muuntanut Format Factoryllä. Helppo suomenkielinen.Muuntaa melkein mitä vain.
     
  15. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    774
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Kiitos tiedoista..Ei ole nyt mitään jota voisi soveltaa nyt käytännössä.Katsoin tuota ohjelmaa ja tuntuu aika selkeältä.Mutta onko sulla antaa mitään ohjeita miten tällainen elokuva tällä ohjelmalla esim.avi muotoon saadaan?Ja muutenkin opasta.Kuitenkin vaikuttaa selkeältä..Joten enköhän osaa.Millainen jälki tässä on?
     
  16. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    774
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Moikka vielä pitkästä aikaa....

    Pieniä ongelmia vielä
    Olen saanut onnistumaan,käyttäen ohjelmia: DVDFab ja handbrake.Ensimmäinen ohjelmalla siirsin sen kovalevylle ja jälkimmäisellä muutin mp4 muotoon.Siinä ei ongelmia.Tuo kokoonpano toimii, mutten ole saanut onnistumaan avi muotoon.Format factory on muuten hyvä,mutten saa siinä tekstejä lisättyä..

    Olen kokeillut tällä AutoKG:llä,mutten ole onnistunut.Käytin aluksi tuota DVDDerypter ohjelmaa siirtämään sen tavaran tuonne kovalevylle.En saa tavaraa siirettyä siten että siinä on TS_audi & TS_Video kansiot.En tiedä tarviiko se,mutta tuntu tosi hankalalta.Ehkä tein jotain väärin.Niinpä siirryin tuohon turvalliseen DVDFab ohjelmaan.Sillä sain ainakin tuon onnistumaan siten,että siinä on kaksi kansiota..

    Sitten onkin vuoro itse AutoKG:n.Miten ja mistä nämä haut haetaan.Input ja output? Mielestäni input on lähdetiedosto l. haetaan tuolta DVDFab:lla ripatut kovalevylle olevat tavarat.Ei oikein hyväksy koko kansiota.Pitääkö siihen jokin tiedosto laittaa.Hieman selvennystä....Output on käsittääkseni paikka, minne tavara valmistuu..
    Miten tekstitys tässä onnistuu..Tarviiko tämä välttämättä sen k-pakkauksen.Jos nämä vaikeudet johtuvat siitä,ettei mulla ole tätä.Itselläni on tosiaan käytössä CCCP,CoreAVC ja AC3.En ainakaan koko tuota k pakkausta lataa..Muuten tuntuisi mukavalta ohjelmalta tämä AutoKG,muttei mulla ainakaan vielä toimi...Ohjeita
     

Jaa tämä sivu