1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kuinka psp llä voi kattoo filmei??

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi gagettaja 01.11.2005.

  1. gagettaja

    gagettaja Guest

    Kuinka psp lle voi siirtää videoita omalta koneelta oon kokeillu psp video 9 ja ei auttanu alko vaa valittaa siittä kuinka se ei tunnnista PSP tä jotenka haluaisin tietää kuinka V*****A niitä Videoita saa siirrettyä psp lle .Mihin kansioon? Missä muodossa? Millä ohjelmalla?
    ja PLZ vastatkaa.
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    http://www.pelaajalehti.com/web/artikkelit/katso_omia_elokuvia_psplla/
    "Kun videotiedostot on muunnettu oikeaan muotoon, ne siirretään PSP:n MP_Root –hakemistoon. Tässä vaiheessa on syytä huomata, että AVC-videoille on tehtävä omat alihakemistot: \MP_ROOT\100ANV01 kansioon tallennetaan MAQ-alkuiset tiedostot ja MV4-alkuiset on siirrettävä \MP_ROOT\100MNV01 kansioon. MP4-leffat voi tallentaa suoraan MP_Root –hakemiston juureen. Elokuvien pitäisi näkyä nyt PSP:n videovalikossa, josta niiden toistaminen onnistuu painamalla X-nappulaa."
     
  4. gagettaja

    gagettaja Guest

    Kiitos agentti.
     
  5. Wyclef

    Wyclef Member

    Liittynyt:
    02.02.2004
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En tuossa toisessa threadissa saanut vastausta, joten kysytään nyt tässä: toimiiko tämä homma myös 1.50-firmwarella? Tuolla pelaajalehden sivuilla kyllä sanotaan, ettei toimisi, mutta onko tosiaan näin. Vähän on ristiriitaista infoa liikenteessä. Ja jos eivät MP4/AVC-videot toimi, tiedättekö jotain kodekkia tai muuta millä lähtisivät 1.50:llakin pelaamaan.
     
  6. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Kyllä se videontoisto pitäisi 1.50 laitteellakin toimia, H.264 ei tosin ainakaan ole sillä tuettu ja sama taitaa koskea AVC:ta. Eli MPEG-4 SP (simple profile) taitaa olla tuettuna.
    Tosin eiköhän tuolle tule jossain vaiheessa epävirallinen videotoisto-ohjelma jolla saa vanhemman firmware version omistajatkin katsottua kaikenlaista videomateriaalia.
     
  7. gagettaja

    gagettaja Guest

    Taas ongelmia kuinka PSP:llä voi kuunnella musiikkia eli MP3 tiedostoja
    eli: Mihin kansioon ne laitetaan? mitä muotoa PSP tukee?
     
  8. Janezki

    Janezki Member

    Liittynyt:
    10.09.2003
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    PSP\MUSIC\ kansioon ne .mp3 filut.
    Muodoista en tiedä, kaikki mp3:t ovat toimineet mitä olen kokeillut.
     
  9. gagettaja

    gagettaja Guest

    Olisiko muita ohjelmia joilla PSPlle saisi Filmejä sillä PSPvideo9 ei toimi tai en osaa käyttää sitä.
     
  10. gagettaja

    gagettaja Guest

    Ei vastausta? :(
     
  11. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  12. gagettaja

    gagettaja Guest

    Kiitos taas :) oon aik tunari ton PSP:n kans
     
  13. gagettaja

    gagettaja Guest

    Jos siirtää tietokoneelta elokuvan PSP:lle saako siihen tekstityksiä mitenkään?
     
  14. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä saa, ja helpostikin.

    Mene PSP:n valikossa settingsiin, sieltä ota Video settings. Sieltä ota Subtitle language ja paina X:ää. Sitten valitset sieltä itsellesi sopivimman kielivaihtoehdon. (Finnish = Suomi, varmasti sopivin)
     
  15. Larwa

    Larwa Member

    Liittynyt:
    19.12.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä se pitää siitä ohjelmasta jo valita että tulee tekstitys mukaan leffaan kun se muutetaan mp4 muotoon. Oletuksena siihen ei tule mitään tekstiä. Itse olen käyttäny PSP Movie Creatoria

    En ole ainakaan kuullut että mitenkään muuten onnistuisi subit leffaan, eli mitkään erilliset subi tiedostot eivät toimi.
     
  16. gagettaja

    gagettaja Guest

    Onko olemassa mitää ilmaista ohjelmaa jolla saa tekstitykset leffaan kun maksoin PSP movie creatorista en saanut mitään :(.
     
  17. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Viimeksi muokattu: 05.12.2005
  18. pokza

    pokza Guest

    mulla ei ees yritä muuttaa sitä muotoa tai sit se muuttaa mut ei tuu siihe nimee sitä: MV juttuu :S käytän tota Xilisoft psp video converter
     

Jaa tämä sivu