1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kuinka poltan DVD+RW levylle elokuvan jotta voin katsoa sen dvd soittimella.

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi TheOtttto 13.06.2011.

  1. TheOtttto

    TheOtttto Member

    Liittynyt:
    25.10.2009
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Morjesta!

    Aloitan vaikkapa keskustelun sillä että minulla on kova kiire jotta kirjoitan tämän viestin nopeasti ja silloin saattaa tulla muutamia mielikatkoksia. Ymmärrän että näitä otsikoita on jo aivan tarpeeksi mutta en nyt ehdi selailemaan enempää kun pitäis huomiseks saada homma hoidettua. enkä ole varma olisiko tämä aihe pitänyt laittaa tuonne DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit.


    Mutta niin asiaan. Minulla on nytten ostettu paketti tuollaisi 4.7gb DVD+RW levyjä jotka menisivät siihen tarkoitukseen että polttaisin tietokoneelta elokuvan levylle niin että se näkyisi mahdollisimman hyvällä kuvalaadulla ja tekstit pelaisivat sekä olisi ne valikot josta voi valikoida että play movie subtiles language jne. (en ole aivan varma onko tuo mahdollista) mutta kuiteskin niin että se toimisi. Minulla nytten 2leffaa tiedossa mitkä pitäisi polttaa jotka ovat vähän erinlaista tiedostoa ja tuossa eka Unknown.2011.720p.BRRip.x264.Feel-Free << toinen on sitten tässä >> The.Descent.Part.2.DVDRip.XviD-UNSKiLLED toivottavasti nytten ymmärsitte mitä tarkoitin. Selailin jotain tunnin noita muita keskusteluja mitä suositeltiin niin niissä oli vuosiluvut jotain 2005 joten en tiedä onko se sitten kannattavaa mutta tuskin tämä hirveästi haittaa. Itse käytän tietokoneella elokuvien katselussa VLC playeriä mutta tuskin sitä tietoa tähän tarvittiin :D Käyttöjärjestelmänä toimii windows7. Ja jos vielä jotain kysyttävää on niin kysykää. Ja eitässä muutakun apua odotellessa.

    -tekniikan amatööri. :)

    EDIT: Ja mainitsen tähän vielä sen että elokuvaa pitäisi saada katsoa dvd-soittimella jossa on bluray tuki. ajattelin vain mainita tämän kummiskin varmuuden vuoksi :D
     
  2.  
  3. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68

Jaa tämä sivu