1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kuinka pitkään häiriköintiä on suvaittava?

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi yamaneko 27.10.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. sakari67

    sakari67 Guest

    jupsu jos oon kehitysvammanen niin mitä tarkoititkaan? tai anna ku arvaan oot luuseri? nikkiäs en opettele kirjoittamaan oikein ku et sitä ansaitse!sanoit taikasanan kehitysvammanen pikkasen vääräs paikas! tuollaset jätkät kulkee miun jalkapohjissa! ees säälii tiollasille ei tipu! jupsu oot todella surkee ja sinua säälin!
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.03.2008
  2.  
  3. sakari67

    sakari67 Guest

    miun kohal tänään yks veikkaus osu kohal oon tosiaan kehitysvammanen,mut en ihan siinä tarkoituksessa ku jupsu ajatteli!
     
  4. Jupsu

    Jupsu Active member

    Liittynyt:
    30.12.2005
    Viestejä:
    1,459
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    voi, minulla ei ole mitään lapsia eikä myöskään kehitysvammaisia vastaan.. kunhan totesin. jokainen saa tässä maassa elää ja olla aivan kuka haluaa. ja erilaisuushan on vain hieno asia, eikö vain?

    mutta nyt menen lepounille hyvää yötuntien jatkoa sinulle.
     
  5. sakari67

    sakari67 Guest

    jiisus jepsu oot todella luuseri,mie näil vääntyneil jaloillakin sinut kellistäisin. anna olla jepsu ku viimesen kerran jottain kehitysvammasista puhut näin! sie onneton luuseri! häpäsit itses lopullisesti puheillas! haista paska! sie oot häpeäks suomelle! muuta ruottiin luuseri! vattu nää jepsut ottaa aivoon! elä kuule ikinä enää tuu aukoo päätä tässä asiassa peräkammarinpoika! häpeä onneton friikki! nää jupsut (pimpsasta tietämättömät) haastakaa vaan miut niin mie näytän vaik jalat miul ei pelaakaan. semmoseen solmuun tämmöset laitan ! häpeättömät nulikat! tämmöset friikit tulee ja lyttää kaik mitä tääl suomessa on aikaan saatu!maksasin mitä vaan jos tää jepsu eläs 1940-luvulla,siin saattas jepsulle perkele tulla itku!

    ps.jos joku ei hokannu niin oon vihanen!

    ps.jupsu sul kävi tuuri! meen kitkalle viikoks pilkille! eli sait armon !toivottavasti kiereskelet omantunnontuskis tääl!
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.03.2008
  6. Jupsu

    Jupsu Active member

    Liittynyt:
    30.12.2005
    Viestejä:
    1,459
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Kiitos ystävällisistä sanoista. jos viittaat jalkojen pelaamattomuudella tuohon kun sanoin että käytöksesi vaikuttaa kehitysvammaisen käytökseltä niin mietin vain miten jalat ja kehitysvammaisuus liittyy toisiinsa?

    EDIT: jos tuolla ko asialla et viitannut tähän asiaan niin olen hyvin pahoillani väärinymmärrykseni takia. onhan tietenkin normaalia että jalat voivat olla huonossa kunnossa esimerkiksi tapaturman seurauksena.
     
    Viimeksi muokattu: 21.03.2008
  7. sakari67

    sakari67 Guest

    häpeä jos osaat1 häpeä! vaik en ittee ajattelisikaan niin teit pahoin kaikil kehitysvammasille! mies joka tällain puhuu niin on luuseri! et jepsu sitä enää voi muuttaa! kerroit itestäs kaik oleelisen,eli mie en ainakaan alennu sinun kanssa enää juttelee! otit semmoset aseet käyttöön jotka voi vain tosi luuseri ottaa! häivy silmistäni onneton! mees jolppi menee!

    ps. antakaas tilaa poijat! oon vihanen! huomenna kitkan jääkentät rauhoittaa!

    ps.oot jääl siel jossakin! kevättuuli tuivertaa vasten kasvoja kertoen et nauti viel ennen kuin jää sulaa! kaukana koira kiertelee vanhoja pilkkireikiä!kun olin pikkupoika ja pilkillä kantolahdella lähel piikstammee venäjän rajaa. niin ahma kävi nuotiollani ja söi kaikki eväät! juoksin nuotiolle ja huusin ahmalle,mutta liian myöhään! siit lähtien toivoin et vielä näkisin tuon ovelan otuksen(en siis samaa ahmaa on varmaan kuollu jo),mut tähän päivään asti en ole nähnyt! mut vannoin silloin poikasena et niin kaun käyn jäällä ku ahman nään taas!
    typerää moni sanos,mitä yhest ahmasta! mut mie piän lupauksen minkä pieni poika jäällä anto! kerran tassut jälet näin jäällä mut niitä ei lasketa vaik hetken uskottelin,et vois laskee! tuon lupauksen jälkeen en ooo kovinkaan monta lupausta antanut,ja vuosien karttuessa en annakaan! ehkä tuun toisiin aatoksiin,mut ensi tuo ahma!ajattelen jos jos en nää ahmaa niin sit vanhoilla päivillä meen jäälle ja sytytän nuotion,polttelen viel piipullisen.kylil sit kerrotaan et sinne se nukku ukko jäälle ikiuneen,vain ahman tassun jälet nuotiolle kävi.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.03.2008
  8. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    5,093
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Tässäpä (ja lukuisissa muissa viestiketjuissa) oivaa näytettä. Tämän häirikön kanssa on mahdoton keskustella, sillä hän kääntää asiat aina päälaelleen. En näe mitään syytä, miksi hänellä on kirjoitusoikeidet palautuneet, mutta ehkäpä tämä on sitten mitä tänne kaivataan.
     
  9. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    [​IMG]

    Tämä ketju olikin sitten tässä.
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu