1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

kuinka iso prosessori

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi ketonez 20.02.2002.

  1. ketonez

    ketonez Guest

    onko kellään tietoa kuinka ison prosessorin voisin laitta chaintechch6asv slot1 emolle?
     
  2.  
  3. Ghostdog

    Ghostdog Regular member

    Liittynyt:
    08.10.2001
    Viestejä:
    383
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kannattaa varmaan meilata valmistajalle.
     
  4. nachua

    nachua Guest

    Varmaan valmistajan kotisivuiltakin voisi löytyä jotain infoa kyseisestä laudasta. Emon manuaalistakin varmaan voisi seljetä juttu aika mukavasti.
     
  5. taneli86

    taneli86 Member

    Liittynyt:
    04.05.2002
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kokeile:) Ite sain mun vanhaan koneeseen(p166mmx) laitettua amd-k62 450Mhz.Se kyllä toimi vaan 376Mhz.Tuli nopeutta ihaan mukavasti mutta muistia oli vaan 32Mb.Nyt se suoritin on jo kärähtäny ja emolevy piti vaihtaa ku suoritinpesä suli!
     
  6. Ghostdog

    Ghostdog Regular member

    Liittynyt:
    08.10.2001
    Viestejä:
    383
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kalliiden tietokonekomponenttejen kanssa kokeilu voi keveyttää lompakkoa pahastikkin. Jos kyseessä on vanhoja laiteita niin niiden kanssa leikkiminen ei suuresti haittaa, päivittäminen on varmaan ajankohtaista muutenkin.
     
  7. chopper

    chopper Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    01.04.2002
    Viestejä:
    2,161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eikös tää kuuluis enemmänkin esim murobbs:n kuin tänne?
     
  8. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    choppper: No tavallaan, mutta oikea alue kyselyille nyt ainakin oli, joten allekirjoittaneelle aivan sama, horiskaa raudasta ihan vapaasti :)
     
  9. Ghostdog

    Ghostdog Regular member

    Liittynyt:
    08.10.2001
    Viestejä:
    383
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onneksi Afterdawn on hyvin "vapaa" foorumi. Eli heti ei ajeta pois jos puhuu muustakin kuin digitaalivideosta, musiikista ja sellaisesta.
     
  10. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Juu, tarkoituksella annan forumeille suht vapaat kädet -- vähemmän työtä moderoinnissa ;-) Mutta jos homma alkaa lipsumaan jonnekin julkkisjuorujen tasolle, niin sitten toki alkaa kirves heilumaan armotta.

    Ja ainakin itse pidän forumeista enemmän kun ne ovat oikeasti keskustelualueet eikä kysymys/vastaus-tyylinen helpdeskin korvike.
     
  11. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Juu minä olen samaa mieltä :)
    Eli eikös tuo "loota" ei mulla mitään asiaa ollut, mutta kunhan ajattelin kirjoittaa...
    Ole juuri sitä varten, otsakkeen alapuolellakin lukee näin:
    Tuliko sellainen olo, että nyt on aivan pakko kirjoittaa jotain, mutta mieleen ei vain tule mitään järkevää aihetta? Ei se mitään, tänne voit kirjoittaa aivan mitä haluat :)


     
  12. victrox

    victrox Member

    Liittynyt:
    02.06.2002
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tällaisissa foorumeissa on mielenkiintoista välilä seurata varsinkin pidempien threadien keskustelun aiheen muuttumista alkuperäisestä jonnekin ihan muualle :)
    Kuten tässä kysyttiin prosessoriasioita ja nyt puhe on foorumien keskusteluista :D
     

Jaa tämä sivu