1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kuinka alunperin "eksyit" Afterdawniin?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi 79atanos 08.08.2008.

  1. Jarska92

    Jarska92 Regular member

    Liittynyt:
    27.10.2006
    Viestejä:
    1,132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    aikoinaan itsekin googlen kautta monesti löysin tämän sivun, yhdessä vaiheessa vaan tuli mieli rekisteröidä tänne enkä ole katunut, täällä on ollut mukava viettää aikaa sun muuta ;D

    en nykyään enään ole niin kova kirjoittelemaan mitä ennen mutta profiilin katselen päivittäin ja päivitän juttua sinne sekä irccaan #Afterdawn kanavalla.

    kuitenkin, olen iloinen siitä kun aikoinani tänne rekisteröidyin, olen jäänyt koukkuun enkä pärjäisi ilman AD:tä, siitä on tullut se mun "juttu", pitää aina vähän väliä vilkuilla tänne ja silleen, myöskin mukavia juttukavereita on täältä löytynyt ajan kanssa :p
     
  2.  
  3. teme2

    teme2 Active member

    Liittynyt:
    21.06.2006
    Viestejä:
    3,469
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Googlen kautta, eli aina etsin johonkin ongelmaan ratkaisua googlesta, niin ensimmäisenä hakutuloksena oli joku AD:n viestiketju.
     
  4. shnigi

    shnigi Active member

    Liittynyt:
    30.07.2005
    Viestejä:
    1,015
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei kyllä mitään muistikuvaa :D Tänne tulin, tänne jäin. Täältä löytyny lähes aina vastaus ongelmaan, loistava foorumi, käyn päivittäin. Googlesta vissiin tais löytyä :D
     
  5. tyson

    tyson Regular member

    Liittynyt:
    09.02.2006
    Viestejä:
    806
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuossa reilut kaksi vuotta takaperin talvella. Googlen kautta hain neuvoja uuden koneen osiin, ja jokin linkki ohjasi tänne. Rekisteröityessäni mietin, että millainenkohan sivusto lienee kyseessä, ja ekaan viestiketjuun tuli ihan asiallisia vastauksia, niin jäin tänne. Välillä kirjoitustahti on hiipunut, mutta aina ehtiessäni kirjoittelen, mikäli aihe on sellainen, että osaan "sanoa" siihen jotain. (Toivottavasti osaan sanoa siihen jotakin järkevää.)

    edit: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/300941

    ym ketjussa ontietääkseni vanhin näkyvä minun kirjoittamani viesti. :)
     
    Viimeksi muokattu: 09.08.2008
  6. harryy

    harryy Regular member

    Liittynyt:
    26.12.2005
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Vuonna 2005 tuli postattua tänne kysmys, johon en ole vieläkään saanut vastausta. Silloin tuli rekisteröidyttyä kun piti tunnukset olla kirjotellakseen :)

    2008 tulin keskustelemaan topfield digibokseista ja siitä sitten tästä tuli joka päiväinen ajanviettopaikka :)
     
  7. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Alkuvuodesta 2005 tuli ensimmäinen kontakti tähän sivustoon otettua.
    Muistaakseni googlesta etsin erään bändin nimeä,kun en sitä heti
    muistanut,tais olla hieman pilsnerilläkin osuutta tohon muistamattomuuteen.Aikani selailin sivustoa ja samantien tuli sitten
    kirjauduttua käyttäjäksi.Tosi hyvä sivusto tämä AD on.
    Niin se bändi oli Ten Years After
     
  8. Bluekkis

    Bluekkis Active member

    Liittynyt:
    04.08.2003
    Viestejä:
    2,235
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei voi kyllä muistaa miten tänne eksyin, luultavimmin googlen kautta. Muistaakseni oli jotain polttaviin DVD asemiin liittyvää. Aikaa siitä on aika tarkalleen 5 vuotta, asetukset sivu sanoo 4.8.2003 tunnuksen luontipäiväksi. =)
     
  9. McMcMc

    McMcMc Regular member

    Liittynyt:
    29.05.2007
    Viestejä:
    124
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Muistan selvästi kuinka virustartunta oli tuhota erään rauhallisen koti-illan. Googlettaessa löytyi linkki tänne ja tässä sitä nyt taas postaillaan.
     
  10. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    Google minut tänne heitti useaan otteeseen ja lopulta päätin tehdä oman nickin tänne.

    Ja on tuossa muutama kaveri kertonut paikasa pelkkää hyvää, joten ehkä tuossa oli pientä painostustakin mukna ;)
     
  11. BlasterX

    BlasterX Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2006
    Viestejä:
    1,483
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Taisi olla siinä valuutan vaihtuessa ensimmäisen kerran, mutta tunnuksen päätin tehdä vasta neljä vuotta myöhemmin. Silloin kaverin kautta; nyttemmin (06) Googlen ja avuntarpeen kautta.

    Oma käyttö on ollut hieman inactiivista viimmeiset kuukaudet, johtuen muista kiireistä, mutta eiköhän sitä joskus ehdi taas avustella :)

     
  12. Boppex

    Boppex Regular member

    Liittynyt:
    07.12.2006
    Viestejä:
    561
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Melko monilla on Google auttanut taivaallisen afterdawnin löytämisessä.

    Itselläni veli neuvoi joitakin vuosia sitten tänne, kun olin vielä täysi amatööri tietokoneissa ja tahdoin lisää tietoa. Nykyään on sitten tullut vähän enemmän kokemusta, joten ei tarvitse aina täällä olla huutamassa apua vaan sitä voi jo joskus antaakkin. Näin se aD tekee kaikista guruja pikkuhiljaa. ;)
     
  13. potchi

    potchi Regular member

    Liittynyt:
    22.04.2007
    Viestejä:
    379
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Mulle tais velipoika suositella kun kyllästyi vastailemaan mun jatkuviin kysymyksiin mitkä koski tietokoneita. Nykyään päivittäin tulee luettua uutisia ja laitevertailu myös kovassa käytössä.
     
  14. Mayol

    Mayol Member

    Liittynyt:
    01.07.2008
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Toiselta foorumilta löysin linkin tänne vuosia sitten. Rekisteröitynyt olen, joskaan en paljon kirjoittele, kun tykkään enemmänkin lukea tietoja teknisistä vehkeistä. Oli hyvä, että löysi jonkin foorumin, josta saa edelleenkin tietoa esim. tietokoneista.
     
  15. zipperi

    zipperi Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2004
    Viestejä:
    656
    Kiitokset:
    12
    Pisteet:
    28
    Alunperin kaverin vinkistä, ja sen jälkeen olen hyödyntänyt saatavilla olevaa tietoa säännöllisesti.
     
  16. snake81

    snake81 Member

    Liittynyt:
    18.09.2005
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulle kanssa kävi samoin minäkin tykkään lueskella muiden käyttäjien kirjoituksia tästä sivustosta on ollut apua monesti.
     
  17. Khauron

    Khauron Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    1,112
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Tässä kohtaa tarvitsee sen verran sanoa, että vaikka uusia keskustelijoita on tullut rutkasti aikoihin jolloin itse aloitin, on perseily pysynyt poissa.
    Tottakai aina välillä joku sissi löytyy, mutta hei, verratkaapa tätä, Suomi24:sta ja vaikka Muroa.

    Tästä kiitos uusille keskustelijoille!
     
  18. hentriz

    hentriz Guest

    Kun on tultu tapaltua koneen kanssa useampaan otteeseen ja otettu Google apuun, niin liian usein toi tänne. Lopulta piti antaa periksi ja rekistöröityä tänne.
    Aika monellea näköjään sama tulotapa :)
    Go to the Internet, use Googlea and... You will come to Aftefdawn.

    EDIT:Ja vielä käyttämisestä; päivittäin tulee käytyä, kunhan vain ehtii. Tylsyyden pahin vihollinen = Aftetdawn
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 23.08.2008
  19. smaga

    smaga Regular member

    Liittynyt:
    16.08.2006
    Viestejä:
    1,284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Pikkuveli aluksi kävi täällä foorumilla ja siitä sitten itsekkin innostuin tekemään tunnuksen. Päivittäin tulee foorumia selattua ja irkissä keskusteltua.
     
  20. neverlife

    neverlife Active member

    Liittynyt:
    05.05.2008
    Viestejä:
    1,018
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kaveri Rauno "Rasvaaja" kerto ja näytti afteria ekoi kertoja joskus -2004, uutisia ja uusimpia keskusteluja selasin ~4vuotta ennen kuin jaksoin rekata sisään, no parempi myöhään, kun ei milloinkaan :)
     
  21. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    joskus, olisikohan ollut vuonna nakkisota (2005 tjs..) etsin jotain tietoa jostain koneeseen liittyvästä ja lähes joka haulla pomppas AD esiin niin rupesin sitten selaamaan ja AD:n maailma imaisi mukaansa, pois en ole päässyt vieläkään ( =) )
     

Jaa tämä sivu