1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kuinka alunperin "eksyit" Afterdawniin?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi 79atanos 08.08.2008.

  1. 79atanos

    79atanos Regular member

    Liittynyt:
    20.05.2008
    Viestejä:
    1,945
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    48
    Enpä ole vähään aikaan aloittanut uutta keskustelua :)

    Eli tuon otsikon mukainen kysymys heräsi äskettäin, kun rupesin jostain syystä miettimään miten itse tänne löysin, oma eksymiseni tapahtui näin:

    Ostin tämän nykyisen sigussa näkyvän koneen ja Vista tuntui jotenkin hassulta aluksi, vanhalla koneella (oikea kiertopalkinto, kerkesi olla käytössäni parisen kuukautta) oli XP enkä muutenkaan ollut mitenkään kokenut ja aktiivinen koneen käyttäjä. Jotain siinä Vistaan liittyvää googletessani ja samalla etsiessäni uutta p2p-ohjelmaa eMulen tilalle hakutulokset yksi toisensa jälkeen heittivät tänne AD:n sivuille.

    Aloin uteliaisuuttani tutkiskella sivuja ja eipä aikaakaan, kun jo olin rekisteröinyt itseni tänne. Nykyään sitten selailen foorumia päivittäin, jos vaikka oppisi jotain uutta =)
     
  2.  
  3. karhi

    karhi Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2006
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Vähän samalla tavalla tuli näille sivuille eksyttyä ja kohta kaksi vuotta täällä lähes päivittäin käyty.
     
  4. frenzyone

    frenzyone Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2006
    Viestejä:
    284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taisipa olla tiedon haku reissu googlessa,ja sieltä pulpahti afterdawn-sivusto näytölle.Yhä edelleen käyn päivittäin sivuilla,mutta kirjaudun vain kun on tarpeen.
     
  5. pezkuu

    pezkuu Guest

    Jotenki satuin surffailee tänne, ja täältähän löysin kaikkea tarpeellista
     
  6. stillborn

    stillborn Regular member

    Liittynyt:
    25.12.2004
    Viestejä:
    802
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Varmaan P2P:n ihanaan ja ihmeelliseen maailmaan tutustuessa eksyin tänne.
     
  7. jpee1990

    jpee1990 Regular member

    Liittynyt:
    27.05.2007
    Viestejä:
    132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Enköhän minäki googlen kautta tullu
     
  8. Bylsma

    Bylsma Regular member

    Liittynyt:
    12.03.2008
    Viestejä:
    365
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Google minutkin tänne ajoi :)
     
  9. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Yli 3 vuotta sitten isoveli vinkkasi minulle, että jos on jotain ongelmia koneen kanssa niin mee afteriin kyselee tyhmiä ;)

    Siten löysin afterin ja nykyäänhän täällä tulee pyörittyä melkein joka päivä, aina kun kerkiää ;)
     
    Viimeksi muokattu: 08.08.2008
  10. Feron

    Feron Active member

    Liittynyt:
    13.11.2004
    Viestejä:
    1,125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Vuodesta 2004 olen näillä sivuilla käynyt säännöllisesti. Työn ja huvin vuoksi seuraan tekniikan ihmemaailmaa ja näiltä sivuiltahan tuon ihmemaailman juttuja paljon löytyypi. Ja tuossa myös syy, miksi tänne myös aikoinaan eksyin. =)
     
  11. Quiote

    Quiote Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    2,215
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Googlen kautta se taisi olla ja aihe mitä haeskelin oli varmastikin p2p-ohjelmat.
     
  12. Carrexc

    Carrexc Member

    Liittynyt:
    05.02.2008
    Viestejä:
    98
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

    Haeskelin jotain tietoturvaan liittyvää; sieltä kokeilin linkkiä
    tänne ja samalla melkein heti rekisteröidyin. Ei ole tarvinnut katua.:)
     
  13. Loop1

    Loop1 Member

    Liittynyt:
    25.03.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oli aikoinaan jotain ongelmii videotiedostojen kanssa ja googletin nii tuli linkkejä tänne ja sit tääl onki siit asti viihdytty erittäin hyvin.
     
  14. iero

    iero Member

    Liittynyt:
    27.05.2005
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    27.5.2005 näköjään kirjauduttu tänne. Vahingossa vain tuli eksyttyä aikoinaan surffaillessa ja sille tielle on jääty, päivittäin tulee käytyä yleensä lueskelemassa mutta harvoin tulee regattua :) on niin huono muisti että ei muista tunnusta ja salasanaa aina...
     
  15. sampe73

    sampe73 Regular member

    Liittynyt:
    13.06.2006
    Viestejä:
    287
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse taisin löytää AD:n joskus Googlen tai Suomi24: n kautta kun taistelin tv-out ongelman kanssa (joka sen ansiosta päätyi tv-out ongelman tappioon..)

    Rekisteröityä tuli kuitenkin myöhemmin.
     
  16. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Lueskelin Afterdawn:sta juttuja jo vuonna miekka ja kivi. Rekkasin joskus -04, kun huomasin jollain olevan ongelmia koneensa kanssa ja itse olin saanut ratkottua saman ongelman omalta kohdin ja päätin auttaa kaveria hädässä. Siitä se lähti ja jatkuu edelleen.
     
  17. Puntsi

    Puntsi Active member

    Liittynyt:
    25.09.2002
    Viestejä:
    1,045
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Sama..Itse oon näköjään rekisteröitynyt 09/2002 ja se tais olla sen takia kun etsiskelin ohjeita ja tietoja VCD:n tekemiseen googlen kautta ja tännehän sitä sitten päädyttiin.
     
  18. teme565

    teme565 Active member

    Liittynyt:
    10.05.2002
    Viestejä:
    3,306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Joskus 2002 olen itse tänne rekannut ja Edonkeyn nettisivuilta tänne päädyin. Siellä oli linkkejä monille eri kielille ja Suomeksi-linkki linkkasi Afterdawnin Edonkey-lataussivulle.
     
  19. JeAves

    JeAves Regular member

    Liittynyt:
    06.10.2006
    Viestejä:
    129
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    google se minutkin tänne toi ja paljon on apua ollut!
     
  20. ktg

    ktg Regular member

    Liittynyt:
    13.12.2006
    Viestejä:
    164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minä eksyin kanssa tänne joskus kun olin juuri saanut tietokoneen ja kaikenlaisia ongelmia/kysymyksiä oli mielessä ja googlesta aika usein pamahti nämä sivut. Sen jälkeen olenkin melkein päivittäin käynyt täällä. :)

    Niin siinä käy kaikkeen hyvään jää koukkuun... :eek:)
     
  21. T/D/F

    T/D/F Regular member

    Liittynyt:
    10.01.2004
    Viestejä:
    319
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Mp3lizard.comin kautta eksyin joskus 2004 vuoden alkupuolella. Rekisteröidyin kauan sitten, mutta nyt vasta olen alkanut postailemaan silloin tällöin, joskaan en päivittäin. Ihan mahtava sivusto tämä on, ei moitittavaa. Uutiset tulee tilattua rss-syötteenä ja luen niitä joka päivä. Foorumiakin tulee selattua päivittäin, ja vastailtua, jos on jotain ongelmia, joihin osaan antaa apua. Tai sitten on jotain sellaista, mitä itse haluan kysyä. :)
     

Jaa tämä sivu