Kyse ei olekkaan osaamisesta. Vaan siitä, että minun vastuulla on useita koneita maailmalla ja en halua, että jostain foorumilta saadun hepun (joka ei edes tiedä telkkareiden resoluutioista mitään) ohjeiden takia menisi kone paskaksi tai edes kovo siihen kuntoon, ettei sillä tee mitään. Mulla kun sattuu olemaan takuu töilleni ja sivu mennen sanoen ikuinen.
Testaa omalla boxilla niin kuin minäkin. En minä asiakkaan koneella testejä tee. Mutta ihan miten haluat. Sinä et lukitse kavereille kovalevyjä joihin ei ole tallella koodia. Minä lukitsen. Thats it. Asia käsitelty omalta osaltani.
En ole juurikaan tietoinen v1.6:sta kun ei sellaista ole tullut vielä modattavaksi. Olen kuitenkin lukinnut kovalevyjä myös kiini PC:ssä joten eiköhän ilman ConfigMagicia selvitä. Mutta toki silloin tarvitaan se koodi. EDIT: Pitimäni vielä kysyä että meinaat että kyseinen ohjelma ei toimi v1.6 xbox:ssa?
Joo ei toimi, mutta minä kun vaihdoin omaan boxiin kovon, tein sen lukituksen SmartXX-modilla suoraan. En sitten siitä tiedä tarvitaanko siihen sitä kooodia, mutta sen tiedän että se lukitus koodi tulee kyseessä olevan kovon sarjanumerosta ja eepromista. Eli lukittu levy ei toimi toisessa boxissa, samoin ei toimi sama lukituskoodi kahdella kovolla samassa boxissa.
Niin smartihan ottaa ne alkuperäist koodit siltä kovolta. Ainakin mun käsitykseni mukaan. Olen meinaan useitakin smartteja asennellut ja niiden kovonvaihto hommaa käyttänyt toisinaan.