1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Koulu jurppii!!

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi sl88 08.08.2006.

  1. eduard0

    eduard0 Active member

    Liittynyt:
    27.06.2005
    Viestejä:
    1,396
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Varsin erikoiselta kuulostaisi jos päättötyöksi riittäisi pelkkä koneen kasaaminen (vaikka kuinka tekisi kopan itse). Ellet sitten tosiaan meinaa itse lähteä prossuja yms. tekemään... Sillä eihän tuo koneen kokoaminen vaadi käytännössä minkäänlaista koulutusta, moni ala-astelainenkin sen osaa tehdä, ainakin ohjeiden kanssa.
     
  2.  
  3. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    kyllä sen pitäisi periaatteessa riittää, riippuen tietenkin opettajasta, ja jos nyt oikein muistelen niin joku minua pari vuotta vanhempi opiskelija taisi päättötyönsä tilata biltemasta ja kolvasi vain pari osaa paikoilleen (ei ollut kauhean iso homma), sitten tais viel kirjottaa vähän jotai tekstii siit toiminnast yms. ja läpi meni, jos nyt en väärin muista niin se oli joku autoon asennettava vekotin joka näyttää seos suhteen ja siitä laitteesta on netti ihan pullollaan tietoa, eli tämä herra ei käyttänyt ollenkaan päätään tätä tehdessään
     
  4. L1M175

    L1M175 Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    204
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kauppis alkoi ja datiksena siellä ollaan. Kaikkee muuta kuin rentoo... 37 tuntia VIIKOSSA! Opettajat kamalia, puhuu jopa ittensä uneen, koneen kanssa ei olla räpläilty muuta kuin wordilla, jopa paikallisessa lukiossa on vähemmän tunteja... Välttäkää Oulaisten Ammattiopistoa!
     
  5. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    nii no sitten on muissa jaksoissa tai jossain jaksossa vähemmän tunteja, itse mieluiten aina alkuvuoden ottaisin enemmän tunteja ja sitten viimeisen jakson erittäin helpoksi, jos vain voisi lukujärjestyksiin vaikuttaa :)
    ja tuo datanomin opiskelu, itse kun olin viime keväänä elektroniikan ykkösellä ja juteltiin noiden datanomin 2. vuoden opiskelijoiden kanssa niin kävimme suurinpiirtein samoja asioita silloin (html-kieltä), mutta tietenkin me vain "raapaisemme" pintaa, että datanomit käyvät syvällisemmin nuo jutut
     

Jaa tämä sivu