1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kotiteatterisettiä ostamassa

Viestiketju Kotiteatterin äänentoisto -osiossa. Ketjun avasi late333 03.10.2010.

  1. late333

    late333 Member

    Liittynyt:
    15.03.2007
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen sijoittamassa n.300 euroa 40-tuumaisen HD-television äänentoistoon. Koska kyse on pienestä summasta, en odota saavani huipputason laitteita. Toki parannusta haen, sillä nyt minulla on käytössäni n.40e arvoinen Logitechin X-210 kaiutinpaketti, jonka äänenlaatua pidän ihan hyvänä elokuvan katseluun.
    Tuolta pohjalta en siis kovin paljoa vaadi. 5.1 ei ole välttämätön, mutta siihen olen aika vahvasti kallistunut. Valinnanvaraa löytyy ja tässä asiassa tarvitsisinkin kokeneemman apua. Olen harkinnut seuraavia vaihtoehtoja:
    1) Logitech z-5500 , 249e Gigantista ja ääntä pitäisi löytyä
    2) Vanha vahvistin 100e ja uudet kaiuttimet 200e (erilaisia on aika paljon)
    3) Koko paketti (vahvistin + 2.1 tai 5.1)

    Tarjotkaa te vaihtoehtoja kolmellasadalla eurolla käytettäväksi, huomioikaa että vaikka haen mahdollisimman hyvää kokonaisuutta, en ole millään tapaa nirso.
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,494
    Kiitokset:
    227
    Pisteet:
    93
    Itsellä tällä hetkellä Nad:in 2X100W vahvari ja Hifi 50/3-kajarit, eikä bassoa ole puuttunut, molemmat ostettu käytettyinä.

    Toki tuo riippuu kovasti huoneesta, meikulla kerrostaloyksiö tupakeittiöllä (mitähän tuokin sitte meinaa) 2.1 voisi juuri saada sopimaan, mutta kun ei ole tarvetta, 5.1:tä ei ikänä saa järkevästi saa sijoitettua siten, että mahtuis vielä katselemaan tuota Panskun 42" fullhd-plasmaa...

    T: Vesku
     

Jaa tämä sivu