1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kotiteatteria alottelijalle

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Mannequin 09.12.2009.

  1. Mannequin

    Mannequin Regular member

    Liittynyt:
    18.08.2006
    Viestejä:
    166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on ennestään jo koneessa kiinni pari esin aktiivikajareita ja velodynen subbari. Kannatttaako tota aktiivikajarisettiä laajentaa vai ostaa suoraan passiivikajarit ja kunnon vahvari? Hintakatto noin 1500e. Oon ollu ihan tyytyväinen noihin kajareitin. Kuuntelen paljon musaa, katson jonkin verran leffoja mutta en pelaa ollenkaan.
     
  2.  
  3. Michelola

    Michelola Regular member

    Liittynyt:
    13.04.2009
    Viestejä:
    588
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Vahvistin ja passiivikajarit. Samalla hinnalla saa paljon laadukkaammat passiivit kuin aktiivit. En tiedä onko noita aktiiveja edes mitään kunnollisia kotiteatterikäyttöön, taitaa suurin osa olla studiokäyttöön tarkotettuja lähikenttämonitoreja (kirkas, neutraali, rasittava ääni).
     
    Viimeksi muokattu: 09.12.2009
  4. aake1

    aake1 Regular member

    Liittynyt:
    25.10.2009
    Viestejä:
    144
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tässä olisi lattiakaiuttimet: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=13667

    Vahvistin: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=15967

    Tuossa pitäis olla hyvä setti. Korjatkaa jos olen väärässä.

    Pitääkö olla kunnon 5.1 kotiteatteri? vai riittääkö esim noi lattiakaiuttimet?
     
  5. Mannequin

    Mannequin Regular member

    Liittynyt:
    18.08.2006
    Viestejä:
    166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ajattelin ihan "kunnon" kotiteatteria. Oon vähän lueskellu, että esim Tannoyn F1 custom merkkiset kaiuttimet on ihan kelpo valinta ensimmäiseen kotiteatteriin. Jos semmosia ostais sit sen 5,vai? Minkä tason vahvari pitäis ostaa? Ajattelin, että siinä varmaa ois hyvä olla päivitysvaraa tulevaisuutta ajatellen. Tartteeko uutta äänikortti? Tällä hetkellä käytössä emon (GIGABYTE EX58-UD3R) integroitu.
     

Jaa tämä sivu