1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kotiteatteri + muut vehkeet

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi HPman 07.09.2009.

  1. HPman

    HPman Member

    Liittynyt:
    05.12.2007
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hankin kotiteaterin joka on seuraavanleinen
    Philips kotiteatterijärjestelmä HTS3568 jossa on yksi normaali paikka vissiin scartti ja yksi HDMI.

    Minulla on TV jossa on 3 HDMI paikkaa ja 2 sellaista normaalia vissiin scartteja.
    Minulla on myös Xbox360, Digibox ja PC.

    Sain nyt toimimaan äänet Digiboxin kautta kotiteatterissa ja siis kytkin kotiteatterin tuolla ilmeisesti scartilla digiboxiin ja digiboxista lähtee vielä toinen samantapainen tv:seen.


    Mitenhän saan äänet myös Xbox360:stä?
    Laitoin HDMI piuhan Xbox360:stä kotiteatteriin mutta se ei vissiin oikea tapa ollutkaan?
     
  2.  
  3. Hyse

    Hyse Member

    Liittynyt:
    26.04.2005
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Laita optinen xboxista kotiteatteriin. Kotiteatterin HDMI on ulostulo.
     
  4. HPman

    HPman Member

    Liittynyt:
    05.12.2007
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos.
    Vielä kuitenkin kysyttävää että enkö siis nyt voi HDMI piuhaa käyttää Xbox360:ssä?
    Vai voinko tehdä niin että käytän edelleen HDMI Xbox360 ja TV välillä mutta joku optinen piuha siis tulee lisäksi jolla liitetään Xbox360 ja kotiteatteri?
     
  5. Hyse

    Hyse Member

    Liittynyt:
    26.04.2005
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

    Juuri näin.
     
  6. Dorth3

    Dorth3 Regular member

    Liittynyt:
    20.09.2009
    Viestejä:
    182
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Jännä juttu sinänsä ett itsellänikin on samankaltainen viritys.
    Liitäntävaihtoehtoja taitaa olla kaksi:

    1. HDMI --> TV, jolloin toivottavasti vahvari ei ole "pass through" -tyyppinen

    2. komponenttikaapelilla, jolloin saadaan lisäksi optinen lähtö. tällöin jää HDMI mahdottomaksi kytkeä.

    Itse olen huomannut, että HMDI-kaapelilla kuva on parempi kuin komponentilla, vaikka väitetään molempien antavan teräväpiirtosignaalia ja eroa ei huomaisi. Nyt olen kytkenyt TV:n AUX-kaapelilla vahvariin. Ei välttämättä paras mutta nyt kaikki äänet toimivat ilman ongelmia.
     

Jaa tämä sivu