oikein teit kotelo jos joku on hyvä olla laadukas. joistakin huonoista koteloista olen kuullut tapauksia että olis vääntynyt metalli jonka seurauksena emolevy rikki ja vähän lisäkorttejakin rikki... mutta muttaa, ainakin ilmankierto ja ääni on kunnossa tuossa
Kotelossa se kannattaa säästää jos ei meinaa rahat riittää johonki , tai ei ainakaan emossa, kiintolevyssä tai powerissa Minkäköhänlaisessa käytössä on ollut kun on alkanut vääntyileen
niin no kotelossahan voi aina säästää ja ostaa jonkun halvemman, mutta meinasinkin sanomallani sitä ettei kannata ostaa huonoa vaan edes sellainen joka on kuitenkin edes jotenkin hyvä, tai vaikka kotelo olisikin 30€ mutta on kerrottu ettei se mikään niin surkea ole niin voihan senkin laittaa jos haluaa säästää pahus kun tuleekin aina joskus sanottua jotain ja sitten vasta myöhemmin ajattelee että olisikohan sen voinut sanoa vähän paremmin... niin ja sitten tuosta toisesta, se tyyppi oli kantamassa konetta laneille ja sitten kesken kaiken vääntykin vähän metallia emolevykelkasta. en kylläkään tiedä mikä kotelo oli kyseessä, varmaan joku muovista tehty roju... en kyllä tiedä miten se oli aiemmin kohdellut konetta että olisikohan voinut vaikuttaa kun en itse vaan tunne koko tyyppiä...
Joo vähän pilkunviilaamista ;D Kotelo on sinänsä helppo ostaa kun ei hinnat putoa kovin kovaa tahtia sekä ne ei sisällä kovin paljoa elektroniikkaa -> ei vanhene.
sehän koteloissa hyvää onkin että jos nyt ostat kotelon niin parin vuodenkaan päästä se ei ole vanhaa vaan vielä ihan käypää tavaraa, toisin taas esimerkiksi näytönohjaimissa, niinkuin tiedät niin vuoden jälkeen tämän hetken kuuminta hottia oleva näyttis on jo vanhaa mun vanha kotelo oli joku alle 2000 luvulla tehty romu koppa mutta siihen ne nykypäivän osat vaan menee vieläkin.
http://oma.afterdawn.com/schnappi/ kuvat laitettu kun niitä on nyt moni odottanut ja nyt on sitten kunnon kameralla otettu... myös sigussa linkki!